[Algemeen] Machinima, Game Capture & Game Montages

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UnitedJunk

    UnitedJunk Roflcopter! "SOI"

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een Dazzle platinum moet die eigenlijk gewoon doen. Heb je instellingen op je pc wel goed van je Dazzle? Dat je hem misschien op zwart-wit hebt staan.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik had al gezegd dat je de instellingen op NTSC moet zetten, heb je dat al gedaan?
     
  3. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en hoe kan je zien of die instellingen op je pc verkeerd staan? Hij neemt op op een laptop(Vista 32 Bit )


    Ja ik heb het op 50 pal gezet en krijg ik het wel in kleur, maar 60 pal niet .. wtf en nu opeens niet toenet wel.

    /Mod Gebruik in het vervolg even de edit knop
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je neemt toch op met een programma, in dat programma moet je NTSC selecteren. En de platinum kan pal 60 opnemen dus daar ligt het verder niet aan.
     
  5. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al allemaal gedaan en geen kleur, dus ging ik oyoutube checke, en had filmpje over winavi heb het filmpje gevolgd gedaan wat er staat en ik heb kleur op beeld en ik kan in kleur opnemen

    Alleen wil ik hem afspelen staat er kan het bestand niet afspelen, mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandtype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren. Hoe kan je dat laatste oplossen?
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  6. UnitedJunk

    UnitedJunk Roflcopter! "SOI"

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk bestand heb je opgeslagen? Download anders even K-Lite codex pack (google).
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Geen Windows Media Player gebruiken ;)
    Gebruik VLC of KM Player die twee spelen _alles_
     
  8. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik probeer het op youtube te uploaden en het lukte ook niet omdat het een andere codec is ofzo, avi bestand maar een andere codec : Secam B daarmee kan ik alleen in kleur opnemen.. die andere lukken niet en in studio lukt ook niet of ik moet AM Capture gebruiken en daar de codec : Secam B gebruiken maar dat is zo irritant dan begin je de opnamen met een zwart/wit beeld en opeens kleur.. ik heb liever dat in studio meteen in kleur kan opnemen maar dat kan waars niet 8)
     
  9. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    heb je wel een dazzle die vista compatible is? of heb je al de juiste vista driver gedownload?
     
  10. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Hallo allemaal,

    Ik heb vandaag de Pinnacle Dazzle DVC100 gekocht om vanaf mijn 360 te kunnen recorden. Alleen als ik wil gaan recorden met Pinnacle Studio geeft hij aan:
    Er is geen geldig invoersignaal gevonden.
    Controleer de kabels.

    De kabels heb ik als volgt aangesloten. De USB van de Dazzle zit uiteraard in mijn PC. Hierin zitten de rode witte en gele kabel van mijn Xbox en in mijn TV de RGB kabels. Ook heb ik het schuifje omgezet naar TV. Naar mijn weten is dit zo goed aangesloten? Ik weet die niet 100% zeker omdat de foto's in de startpost niet meer werken.

    Weet iemand waar het aan kan liggen dat hij niks opneemt?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ondersteund Pinnacle Dazzle DVC100 Pal-60 zet hem eens op Pal-50. Werkt het dan wel? Als dat het geval is heb je wel een probleem met de meeste 360 spellen. Naar mijn weten ondersteund alleen de platinum Pal-60
     
  12. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee ook dit werkt niet. Nogmaals geprobeerd.

    Maar dit is toch ook een Platinum, het staat althans wel op de doos: Dazzle Video Creator Platinum.

    [​IMG]

    Dat is degene die ik heb.

    En ik zou toch eigenlijk al beeld moeten ontvangen bij het dashboard? Dat heeft toch niks te maken met PAL-50 of PAL-60? Ik ontvang namelijk helemaal geen beeld op mijn PC.

    Hmm.. Heb je misschien nog een ander idee?
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2009
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is niet de platinum, dé platinum is de Dazzle 170. Die van jou capped ook geen Pal 60.
     
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ooh dat is minder, dus dat houd in dat ik uberhaubt geen PAL-60 games kan recorden? Of is daar een oplossing voor?

    Want anders breng ik hem terug en probeer ik een DVC170 te scoren aangezien ze toch beide even duur zijn. En PAL-60 recorden is toch wel een must..
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2009
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee daar kan je niets aan doen .. ik zou deze dus terug brengen
     
  16. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ok bedankt. Dan breng ik m morgen terug naar de MM.

    Maar dat ik helemaal geen beeld had (ook niet op PAL-50) lag daar niet aan toch?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien ben ik blind, maar hoe maak je in Pinnacle 12 een snapshot van datgene wat op dat moment in beeld is?

    Ik dacht dat het me een keer gelukt was (lelijk, maar toch), dus ik zou het eens ivb het Avatar topic opnieuw willen proberen. Ik weet gewoon niet meer hoe. :p

    Zoals dit: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3417854&postcount=31

    edit: Gevonden. Jammer dat de kwaliteit niet echt goed is.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Wel grappig dat het er niet eens zoveel slechter uitziet als ik het vergroot naar 1280x720

    [​IMG]
    [​IMG]

    Volgens mij zou het er beter uitzien als ik die grote resize naar een kleine resolutie. :p Ipv direct kleine foto's te maken
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  18. Lionel Messi

    Lionel Messi Guest

    Waar kan je in de winkel een Dazzle platinum Dvc 170 vinden??
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG]
    Afgelopen dinsdag heb ik samen met Def K, MadMaxx1972, Fogg360, Tools1911 en Geogdog de Icy Dead People achievenment van Gears of War 2 gehaald. Naast de Icy Dead People achievement heb ik nog twee andere achievements behaald. Ik had eindelijk voldoende Tickers gehaald om de Takes a Licking achievement te behalen en ik heb level 8 bereikt met Multiplayer. Op mijn site kan je de fotoset zien die ik gemaakt heb.
    Hiereonder staat het gameplay filmpje van de laatste level.

    [viddler]http://www.viddler.com/player/be46f211[/viddler]​

    De opnames van dit filmpje vallen helaas een beetje tegen. Ik ben nog aan het tweaken om de beste kwaliteit te krijgen.
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn moeder wil heel graag oude video banden op de computer zetten.
    Nu las ik dat een Capture Card daar ook een oplossing voor is, klopt dat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina