Zodra er verschillende kleding is voor dames/heren zet ik dat er wel bij. (dan moet dat natuurlijk wel even gezegd worden, ik ben geen vrouwtje. ) Zoals ik nu bij Adidas heb gedaan.
Dan lijkt t mij t handigst als jij alle dameskleding doet? Wel terrecht dat daar ook verschil in zit, anders was t wel heel makkelijk geld verdienen voor MS !
Je moeder, willen we daarbij wel in t pashokje kijken ? Kan vannavond/nacht Quicksilver nog wel doen indien nodig! Ga nu werken, zie straks wel wat nog nodig is!
Ik vind het best hoor doe ze iig later wel heb nu nog paar Fable kleding. Ik post ze daarom ook met plaatje erbij in spoiler zodat het makkelijker te vergelijken is. Spoiler Ballroom Mask - 160 Bandit Boots - 160 Bandit Mask - 160 Baseball Cap - 80 Corset - 160 Crop Top Jacket - 160 Fable Tee - 80 Gypsy Skirt - 160 Highwayman Boots - 160 Hot pants - 80
Ok ik ga nu wat eten ik zal later of mogen wel verder gaan met de rest wat nog gedaan moet worden. Oh en SjaccoPopino en ik krijgen toch wel een eervolle vermelding van onze hulp?
FableII Baseball Cap - 80 Spoiler Cup Tee - 80 Spoiler Explorer Shirt - 160 Spoiler Fable Tee - 80 Spoiler Fable Tee - 80 Spoiler Highwayman Boots - 80 Spoiler Highwayman Coat - 240 Spoiler Highwayman Gloves - 40 Spoiler Highwayman Hat - 160 Spoiler Highwayman Trouser - 160 Spoiler Spire Guard Coat - 160 Spoiler Top Hat - 160 Spoiler
*grin* daarom vond ik dat bericht via de xbox xtra grappig *joe noow wat aai mien* Jeez is er al ZOVEEL beschikbaar? Auw mij arme MS points!
Die Highwayman Hat lijkt wel heel erg op een normale snelweg Edit:// Je hebt hem al ge-edit Heb je die pics zelf gemaakt?
haha ja ik dacht even snel zelf alle links in te vullen maar dat ging bij 1 foto mis en pakte in plaats daarvan een RACE Pro image mee.
Ah Fable is al gedaan. Bespaart mij weer wat werk. Ik ga maar weer eens verder updaten. edit: Hey, 2 keer een Fable tee. edit2 :Ik ga nu ook Halo 3 toevoegen.
Die titels/links/punten staan scheef bij mij. Is dit alleen voor mij? Daar was een tijd terug wat over bij een andere topic maar dat ben ik allemaal weer vergeten.
Spoiler Welke resolutie gebruik je? Heb je het ook als je de post als een los bericht bekijkt? http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3417611&postcount=1