Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem dirt gewoon voor de offroad races en Forza voor op het circuit_O_
     
  2. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    En Shift voor erbij :+ Er is nog geen datum voor een demo van dit spel bekend of niet? Ik koop deze namelijk niet blind en wil eerst een demo spelen. Alhoewel ik niet bang ben of hij in mijn collectie komt, maar het is alleen de vraag wanneer. Of bij de release of na een paar maand.

    Ik vind de verdeling van racegames over dit jaar echt slecht hoor. In twee maanden 3 toppers van racegames. Forza 3, Dirt 2 en Shift. Terwijl we over de rest van het jaar alleen maar RACE Pro en Fuel hebben gehad of heb ik er nog één gemist?
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Het hele race genre ligt zwaar onder vuur, Forza 2 was voor mij toen al de teleurstelling omdat de game te circuit gebaseerd was voor mij persoonlijk. GRID was leuk maar niet meer dan dat, de PGR serie liet bij deel 3 en 4 al steekjes vallen. Gran Turismo altijd mooi, maar het racegevoel is er niet voor me.

    Daarom speel ik nu voor het grootste gedeelte alleen nog maar Motor racegames, die hebben echt dynamiek wat ik in autogames gewoon mis. In Dirt 2 heb ik alle vertrouwen, en na het preview woord van JJ op Gamekings ben ik overtuigd.

    Liefst zou ik ook weer een echte WRC game willen hebben, maar die zullen niet snel meer komen aangezien alles kwa eisen hoger ligt zoals schade Model schijnt nu ook niet meer te mogen.
     
  4. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Sony de rechten voor het WRC niet meer? Daarnaast lijkt me dat geen schade model bullshit is. Wel geloof ik dat de kosten voor de licentie veel omhoog zijn geschoten.

    Overigens zou ik niet te veel luisteren naar die gamekings lui. Ik kan me nog herinneren dat ze RACE Pro een slecht cijfer gaven, omdat één van hun redenen was dat je na de race zag dat je 3x de snelste ronde had gereden, maar niet eerste was.. Dit bleek uiteindelijk niet zo te zijn doordat je na de race zag dat je niet 3x de snelste ronde had neer gezet, maar gewoon het snelst was over 3 sectoren. In 3 verschillende rondes.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat Gamekings betreft luister ik ook niet direkt naar ze, maar aangezien JJ en zijn mening vaak overheenkomt met die van mij is het om die reden. Geen idee of Sony de rechten nog heeft, goede vraag.

    NFS Shift brengt wel weer goede hoop in het auto racen, ben erg onder de indruk wat ik er nu van zie. Dirt 2 ga ik gewoon meer gamen om die time trail mode, die stadions dat hoeft voor mij dan ook niet zo.
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik vind JJ Altijd nog wel de normaalste en betroubaarste
     
  7. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    ga toch maar voor deze denk ik hopelijk kan ik dan ook online spelen heb momenteel last om het NAT open te krijgen op mijn 360
     
  8. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ziet er goed uit allemaal in die Youtube filmpjes op de vorige pagina! Heb 'm paar weken geleden al ge pre-ordered.
    Ik vind wel dat de laadtijden erg lang zijn. In het tweede filmpje bijvoorbeeld. Het duurt een minuut om van een race naar het hoofdmenu te gaan. Erg lang als je het mij vraagt.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Er zal wel nog aan gesleuteld gaan worden wat betreft de laadtijden, moest even terug denken aan de wondere periode van de cartridges N64 anyone?:b:

    En soms mis je dat nog weleens, dat klikken en spelen maar zonder zo'n irritante laadbalk of draaiend icoontje die je half hypnotiseerd.:D;)
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja laadtijden zijn lang maar wat je er voor terug krijgt ongelofelijk!

    (streept Forza 3 door van zijn verlanglijstje..)
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Daar heb je wel een punt, maar ik vind het toch wel wat te lang zo die laadtijden in vooral de racegames. Ook die tussenbeelden die je dan in beeld ziet van de controller, dat kan echt niet meer.
     
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Dacht dat het om de 'finished code' gaat in die filmpjes.. Dus ben bang dat er niks meer aan beranderd wordt... =(
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik erger me alleen aan laadtijden als ik een spel niet kan winnen, dus opzich is het geen probleem in zolang ik maar win :D

    *Zo irritant als je een race restart en je weer 30 sec kwijt bent door laadschermpjes :mad: *
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Installeren op HDD en je wint al paar secondes :) Laadtijden duren idd lang. Maar wat je dan krijgt ervoor :eek: Forza 3 en Dirt 2 worden mijn racegames dit jaar :) Shift is mooi maar overtuigd me niet. Codemasters heeft duidelijk de rallycross leuker gemaakt. Dat miste ik vooral online. En dat je maar weinig laps kon doen. Moet je tot 20 laps kunnen zetten. Altijd tof om dan te beuken en zo :D. Ook tof is dat je binnekant van de wagen wat kan versieren.

    Kom maar op met die game :)
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Forza 3 word inderdaad erg goed en vooral ook mooi, maar dan eigenlijk meer om die berg parcouren eigenlijk. NFS Shift is even afwachten wat het gaat doen, maar ik ben wel al helemaal weg van de soort stijl. En die zou wel eens echt mijn autogame kunnen gaan worden, tot nu toe heb ik die nog niet op de 360 gehad.

    En deze Dirt 2 word gewoon lekker smullen geblazen, mooie graphics en stoere wagens op prachtige lokaties knallen en tekeer gaan als een gek!
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoop dat er een leuke online modus in komt.. net als in dirt gewoon een acht baan en knocken maar :)
    dat blijft leuk.
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ben van het type "heel zuinig op dvd's" dus ik speel het niet als het niet op de hd staat :p
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De achievements:
    [​IMG]
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben normaal niet zo van de achievements, maar sommige van deze zijn wel heel erg leuk gevonden.
     
  20. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Two Cups One Girl :D briljant
     

Deel Deze Pagina