Hij is inderdaad echt tof Vind het alleen wel jammer dat je banen alleen maar kan delen met vrienden. Want die editors zijn altijd way to difficult for me
Ik ga m ook maar eens binnenhalen. Achievements zien er best pittig uit. Ligt er natuurlijk wel aan hoe moeilijk het spel zelf is.
Ik ben nu bij Medium, er zitten best een paar pittige bij, maar over het algemeen tot nu toe redelijk makkelijk Ik heb nu 25G van Trials HD
Speelt wel wat easier als de pc versie, maar omg die map editor Het is gewoon Little Big Planet met motoren
Damnn net de Trial gedaan , en het oogt veel smoother en meer fun als op de pc ! en die editor is ook gruwelijk !!! zo ff punten scoren :b:
Heb de PC versie en zit ook af en toe van: Ah! Dat doet pijn. Want dan hoor je echt al z'n botten breken!
Unyielding 15G The player has completed Groundhog Returns faultlessly without changing the rider's posture. Iemand enig idee wat de bedoelen met "without changing the rider's posture"?
Ik denk dat ze ermee bedoelen dat je dus helemaal niet aan je linker pookje mag komen om het gewicht van de rijder te verdelen. Alleen gas en remmen dus..
Ik vind de game echt vet Ben alleen bang dat het snel verveeld, en ik vind het lame dat je alleen met vrienden kunt delen