Damn! Het is wel heel vet maar tot nu toe vind ik het te makkelijk. Op de PC is het echt veel moeilijker en dus nog leuker . Denk niet dat ik hem haal trouwens. Heb geen zin om 2100 punten te moeten kopen voor een spel van 1200 @ Wouw: Check gewoon Trials 2 voor de PC
Maar serieus hij is ECHT vet, als je weer een normale Xbox hebt MOET je deze gewoon kopen! Hij is echt gruwelijk vet
Te makkelijk? Ben je gek geworden? De banen zijn misschien niet moeilijk te halen, maar wel moeilijk *goed* te halen.
Ik ook alleen de demo, maar ik kan het niet echt gemakkelijk noemen. Bedenk wel dat de levels die je in de demo speelt Beginner Easy en Medium zijn. Ik verwacht dat Hard en Extreme een tikkeltje lastiger zullen zijn.
Ik heb ook overal Gold opgehaald meteen de eerste keer. Op de PC is het veel moeilijker, maar goed de trial is dan ook aleen maar beginner, easy en medium.
Ik heb Trials gekocht en probeer nu alles van Beginner Gold te halen, maar die laatste lukt niet Edit@ Yeah gelukt
Hmz...shit! Ik dacht dat ik deze game niks aan zou vinden, maar heb net de Trail gespeeld en vind t stiekum toch best vet ! Gaat me dus weer wat puntjes kosten ! Ik had ook overal maar brons hoor !
Ow shit, heb net spel afgesloten, dan start ik hem maar weer op he Hoe kan je hoger komen in die rank ?
Zit ik hier allemaal moeielijk te doen op medium Zal is kijken HEb easy en beginner al 100% Is kijken of ik iets kan verbeteren
ben dus die gratis versie voor de pc aant doen, maar ik zit vast bij een checkpoint waarbij die op zn bek gaat voor ik controle krijg :{