Pfoe eindelijk de track Lets Get Physical gehaald op Gold.. Ben er denk ik wel een half uur mee bezig geweest..
Ik ben aan het battlen met JoJo en Diikoeneke ! Lache man ,dat je die standen meteen ziet , krijg je meteen extra motivatie om het sneller te doen
Ik was daar net ook mee bezig maar mij lukt de finish halen niet eens Jojo het scheelt 7 100e ofzo En is kei vet da battlelen, alleen krijg iki geen achievement, en dat is niet zo handig als je om de 1e plaats strijd bij Challenge Edity@ Jojo heb je ingehaald bij die Edit2@ WTF ik ga steeds door zown explosie kapot Edit3@ Alles eerste bij easy
Heb er speciaal punten voor gekocht en het is echt vet om te doen. Op de pc wel wat uren in die Flash games gestopt op school in vrije uurtjes en zo, maar dit is echt veel mooier en sneller. Overigens hoef je helemaal niet via eBay meteen voor 40 euro punten te kopen. Er zijn genoeg sites in Nederland die voor bijna evenveel ook de code meteen na de iDeal betaling laten zien. En met bijna evenveel bedoel ik hooguit een euro meer. Voor de 4200 is die link hierboven erg mooi, maar wie maar 800 of 2100 punten wil kan voor aantrekkelijke prijzen ook op Nederlandse sites terecht .
ebay is net zo nederlands als duits . als je paypal hebt is dit gewoon makkelijk en het goedkoopste wat ik kon vinden. 1200 MS punten zijn zo ongeveer een tientje ipv 15 als je ze in de winkel koopt.
nou, niet dus. zie mijn link maar als we zo doorgaan lijkt het alsof we reclame aan het maken zijn en dat mag natuurlijk niet! dus on-topic maar weer. edit:// ooow, blijkbaar wel
Bij welke site krijg ik direct de code na betaling ? Heb bij livecodes al geprobeerd maar bij hun loopt ideal steeds vast.
ik vond hem ook lastig Maar wel goud nu, 38.9 met 1 fout Al begonnen aan een map ook, begin het nu aardig te snappen. Lijpe Mocro: www.gamecard.nu is een goede, bestel ik altijd, en je krijgt de code binnen 5 minuten na betaling. Hij is wel niet de goedkoopste maar ja.
Damn ik zit nu bij het 2e level van de Extreme levels. Nu zit ik (hopelijk) bij het laatste obstakel zo'n beetje: Ik moet eerst een stukje omhoog rijden en dan zit er op dat stuk omhoog een kist opgeplakt. Hoe de hel kom ik daar op zeg?
Goude medaille bij 'outside the ball' skillgame Als je wil kan iedereen die Trials HD hier speelt me toevoegen, dan heb ik (en jullie) een beetje een doel om naar toe te werken voor de verschillende tracks en skillgames. GT: B Tender
Jij bent de enige in me friendslist die dit tot nu toe gespeelt heeft dus ik kan alleen maar met jou vergelijken
JEZUS! Fucking! Christus! Zo fúcking moeilijk. Ik zit dus nu nog steeds in het tweede extreme level. Maar nu bij het laatste obstakel. Maar ik zit nu op 29 minuten, dus heb ik nog maar 1 minuut. Ook ben ik 491 keer gevallen, wat betekent dat ik nog maar 9 tries heb. Zó frustrerend. En het is ook fucking moeilijk. Voor de duidelijkheid. Je begint dus links onderaan. En die eerste jump is dus ook echt zo stijl. Bijna 90 graden.