Even serieus, zal het kunnen zijn dat de Zune HD een gehele nieuwe Zune is? Kijk ik bedoel dit: (doe maar net of GBA MICRO niet bestaat. Game Boy Advance = Zune Game Boy Advance SP = Zune 2de gen. Nintendo DS(i) (Lite) = Zune HD Dus dat de Zune 2de gen inderdaad een vernieuwde versie van de orginele Zune is. En dat de Zune HD geen vernieuwde versie is, maar een gehele nieuwe. Net zoals de NDS van de GBA is. Waarom? Omdat de Zune HD een andere naam heeft. Je kan er geen XNA games meer op spelen, wel XBLA games. En het heeft touchscreen. Hij is dus heel anders dan zijn voorganger. De Zune 2de gen was amper anders denk ik.
Bijna alles goed, behalve het dikgedrukte. Want waar denk jij dat de XBLA games in gemaakt zijn? Juist ja voornamelijk XNA. XNA is gewoon de development tool van Microsoft om games in te maken voor hun platforms (XBOX en ZUNE)
Maar het is dus zo dat de Zune 2G een vernieuwde versie is van de 1ste gen Zune, en dat de Zune HD een gehele nieuwe Zune is?
Klopt. Het enige verschil tussen de Zune 30gb en de 80gb is dat er touch op zit en natuurlijk de grote HDD die erin zit. De Zune HD is (op het menu na) een geheel nieuw concept ook door de nieuwe grafische chip erin.
Nieuws! Zune HD zou verschijnen op 8 september in 16 - en 32 GB Via de recentste aflevering van de Zuneinsider podcast (#24) was er voor het eerst een officieel bericht dat bevestigde dat de Zune HD gebruik maakt van Nvidia’s Tegra chipset. Matt Akers, co-host van de Zuneinsider podcast, zei er het volgende over: “Yes, Zune HD does have the Tegra chip in it, which is so sick. So much better battery life, graphics acceleration. This thing is like a mini laptop in your hand, right, it’s so awesome.”
Ik heb sinds een uur of 2 uur ofzo een Zune, 1 met 30GB hersens, hij is bruin, first gen. Maar ik heb er geen oplader bij, weet iemand hoe ik hem moet opladen, via pc ofzo?
Ok, via de pc dus, thanks voor de informatie. Ik kom hier weer effe terug, hoe moet je games en wallpapers op je Zune zetten? Dacht dat je eesrt iets moest downloaden ofzo?
Weet je hoe sick dat is Dit word weer een hebbe dingetje ben ik bang En ik zie de prijzen staan in Dollars. Ik mag hopen dat het ook niet zo duur word in euro's? En zoja. Iemand die alvast een goeie site weet voor importeren?
Daar heb je best kans op, maar goed voor mij geen Zune meer. Prachtige apparaatjes hoor, maar het heeft voor mij een te hoog iPod gehalte en het is meer Lifestyle dan een speler. Doe mij maar gewoon Drag-and-Drop zonder softwaretroep en met een Custom EQ of zit dat er nu wel in?
Ik las dat de Zune HD h.264 kan afspelen. Denk dat ik toch maar even wacht met de aankoop van een nieuwe MP3 speler (m'n oude is zo goed als kapot) tot september. Maar weet iemand de accuduur? De Cowon s9 heeft bijvoorbeeld een accuduur van 55 uur, dus ik hoop dat de Zune HD dit een beetje benadert.
Ik wil de cd die ik bij me Zune kreeg installeren, alle benodige updates volgensmij al geintstalleert en heb verder ook geen programmas open staan, toch geeft hij een error aan. Weet iemand wat ik moet doen?
Dat heb ik ook gehad. Welk OS draai je? Indien je Windows XP hebt, moet je Service Pack 2 hebben voordat je de software kan installeren. Zo niet, dan krijg je inderdaad die error.
Gewoon via de windows site maar even google Service Pack 2 download moet ook genoeg hits geven Trouwens die 8 september die is voor USA ofniet? Wanneer komt die in EU dan? En als je hem importeert uit Amerika waar moet je dan op letten? Ik zit al een dik jaar op mijn mobiel met muziek maar ik waardeer een goeie mp4 speler nu echt wel
Oh mij god dat meen je niet...godverdomme...trouwens met de huidige koers wat zou 220 dollar dan zijn? 180 euro? 16 gb? Niet veel trouwens...ik vind het wel triest dat ze het niet eens proberen naar de EU te brengen