Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zou beginnen met 'The Wasteland Survival Guide'. Lange en leuke quest, maar je leert er ook veel van. Om de quest te starten moet je naar Moira, ze heeft een winkeltje in Megaton.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Fireants-quest zou ik pas later doen, als je wat sterker bent. Namelijk best een klote-quest, nogal vreemd dat ze je die in het begin laten doen(nou ja, je komt er vrijwel altijd langs als je net begint).

    Het valt overigens wel te doen als je door die hele metro tunnels heen vlucht , zo had ik het toen gedaan. 8)
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo, gisteravond nog even Mothership Zeta uitgespeeld. Alleen nog niet alle voiceberichten gevonden... Ook meteen level 30 geworden en via de perks alle drie de achievements erbij gehaald :)

    Alleen kwam ik er achter dat er een achievement van Broken Steel niet unlocked is... Kan ik daar nog iets aan doen?

    Verder mis ik nog de karma achievements voor level 8 en level 20(?), is er een handige (snelle) manier om deze snel te halen?
     
  4. sexyPIMp

    sexyPIMp AKA Pim Rutten

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vind ik echt saai man, de hele tijd rotklussen doen voor een paar dopjes. :{

    Je kan het beste gewoon rondlopen in het spel en kijken wat er allemaal te doen valt.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wss die quest opnieuw doen helaas.
    Tenzij je nog saves hebt open staan op lvl 7, 13 en 19, moet je dan helaas wel opnieuw beginnen denk ik.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    laatste vraag: bij veel spellen mis je van alles en nog wat als je de badguy speelt. Is dat met F3 ook zo?

    Heb wel zin om eens de eikel uit te hangen :+
     
  7. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, bij Fallout 3 is het meer dat je bijna altijd wat mist. Als je goed bent krijg je dat weer maar het andere niet, en als je slecht bent krijg je die weer wel, maar dat andere niet. Snappie-vouz?
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup. Het houdt elkaar goed in evenwicht. Misschien is het zelfs makkelijker om een bad guy te zijn want je kan redelijk ongestoord je gang gaan. Het is niet zoals Oblivion waar je allerlei boetes krijgt en guards achter je aan krijgt.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, wat mis je? Als slechterik wordt je sneller rijk, kan je sneller betere wapens kopen, ben je sneller machtig. Dat is het uiteindelijk doel van slecht zijn, niet? Macht vergaren?
    Als lieverdje doe je er wat langer over, zal je meer voor mensen moeten doen om beloond te worden, maar je zal soms wat unieke dingen kunnen krijgen uit waardering voor je goede daden. Natuurlijk zijn er ook mensen die het kwaad belonen, dus het is maar wat je wilt. De écht belangrijke dingen kun je met wat voor keuzen dan ook bereiken (een huis bijvoorbeeld), maar het is toch helemaal niet leuk als 'Dad' teleurgesteld in je is? :'-( Hij zal je even haarfijn en in eeuwige kalmte uitleggen wat hij van je vind, die man is ijskoud. :eek:
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ff dikke spoiler Willem. Ik wist nog helemaal niet dat ik die kerel ging ontmoeten ;)

    het lijkt me gewoon leuk om eens de bad guy te spelen om de 1 of andere reden kies ik echt altijd good
     
  11. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    oke ik zit met een dilemma!

    wlke uitbreiding zal ik kopen point-lookout of mothersip zeta?
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    O ja, sorry! :eek: Nu is het wel de minste van spoilers hoor, dus dat valt mee.

    Als je nog geen andere hebt, Point Lookout. ;)
     
  13. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb the pitt, anchorage en broken steel ook al ;)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Point Lookout dus! Zeta kan je links laten liggen, tenzij je makkelijk en snel wilt levelen / wat unieke wapens wilt binnenhalen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is geen dilemma, van die 2 is Point Lookout verreweg de betere. Zeta is een lineair avontuurtje van een middag, Point lookout is een gebeid waar je een weekend in kunt verdwalen :)
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf ook weer opnieuw beginnen :+ Wil het nu wel goed doen! En ik haalde die fire ant quest op level 4 al :eek:
     
  17. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    okeee, jullie hebben me overtuigd!

    ben n point lookout aan het downloaden
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb eigenlijk gewoon genoten van Mothership Zeta hoor, dus Point Lookout is sowieso heel goed? Wat moet ik er ongeveer van verwachten?
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Point Lookout is een (vrij groot) eiland met een lange main quest en je kunt daarnaast nog zat andere plekken en side quests ontdekken. Als je alleen de main quest doet kom je namelijk (net als in het hele spel) lang niet op alle locaties.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar ik ben een mediocre gamer :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina