FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    haha grappig het was heel lijp maar wel leuk.
    de bal ging veel sneller dus je kon van afstanden echt abnormaal schieten en ook passes over de grond. Echter dieptepasses in de lucht weinig zin aangezien de bal helemaal tot de keep doorstuiterde.
     
  2. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Met je rechter pookje kan je ook spelers wisselen gewoon het pookje tikken in de richting van een speler
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt Duits bezig de laatste 2 wedstrijden :+

    1e wedstrijd: Atletico(ik) - Aston Villa, het staat 2-2. In de 88e minuut weet hij met Carew door mijn defensie heen te rennen, ik haal hem vanachter neer, dit deert hem niet, loopt gewoon door en maakt de 2-3. Uiteraard krijg ik nog een rode kaart voor de tackle. Dus ik zet de tactiek op Ultra Offensive, probeer het nog ff en ja hoor in de 90e minuut maak ik nog de 3-3 8) Hij pissig(of hij moest weg) want hij disconnecte meteen.

    2e wedstrijd: Wederom Atletico - Aston Villa, waarin ik al gauw 3-0 achter kom. Ergens in de 40e minuut weet ik dan de 3-1 te maken, ik geloof er nog wel in. In de tweede helft mis ik veel kansen op de 3-2, waarna hij met Agbonlahor uit het niets de 4-1 weet te maken. Niet veel later maak ik de 4-2 en blijf ik naar voren spelen. In de 85e minuut schiet ik met Forlan op doel, helaas gaat deze mis, maar omdat die gast me al had neergehaald kreeg ik alsnog een penalty, 4-3. Dus ik zet de tactiek weer op Ultra Offensive, 90e minuut, jawel Aguero 4-4! _O_ Ook deze man disconnecte meteen :confused: Maar ja, ik dus de winst binnen :cool:.
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Op de Ps3 was ik best goed met Fifa 2009 (level 29 en ranked 300e ofzo) alleen met de Xbox 360 wilt het vooralsnog nog niet echt lukken. Ik heb nu 13 op rij welliswaar gewonnen, maar ik kwam bij veel wedstrijden goed weg. Het spel speelt toch wat anders dan op de Ps3, zal wel een kwestie zijn van wennen, ook de controller is anders natuurlijk.
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik weet niet of ik Fifa 09 zou houden, of verkopen.

    Ik ga Fifa 10 toch halen :) En dan speel ik 09 toch niet meer...
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan kan je hem ook moeilijker kwijt, lijkt me. Iedereen wil dan de nieuwe. :+

    Anyways, net weer zo'n wedstrijd. Ajax - Rangers, ik sta na 20 minuten 3-0 achter(vrije trap en onterechte penalty). Kom voor rust nog op 3-2, meteen na rust de 3-3. Daarna had ik lichtelijk de overhand, scoort hij in de 80e minuut de 3-4. Mis ik nog met Cvitanich 1-op-1 en in de laatste minuut krijg ik een corner. Stekelenburg mee. De bal landt net buiten de 16, en ik zie Stekelenburg helemaal vrij staan dus pass ik naar hem, schiet ik meteen op doel... helaas pakte de keeper hem. Was geniaal geweest maar helaas. :mad:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Levert toch geen drol meer op. Kan je hem beter houden. :+
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ook niet als ik hem voor de release van Fifa 10 nog verkoop? :+
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoogstens 15 euro als je hem nú verkoopt...
     
  10. Nireal

    Nireal Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand potje FIFA09? Ik ben er wel altijd voor in, add maar : Hamid0407
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mweh 10'tje/15 lijkt mij. Vooral omdat mensen ze nu al voor die prijsjes verkopen.

    Ik wou hem eventueel ruilen tegen iets anders in de Bazaar nadat ik FIFA10 heb. Denk alleen niet dat iemand echt interesse heeft in een FIFA09 die vol met krasjes zit van het veel spelen. :+
     
  12. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 maanden maar is weer Fifa09 uit de kast halen.
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik 2 dagen geleden ook gedaan, na 2 maanden rust. Ben weer verslaafd aan Ultimate Team, sta 366 in de overall rankings
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Op die van mij zitten ook superveel krassen, en als ik het nu nog zo vaak zou spelen als vroeger was die al kapot :p
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Gister nog gescoord online vanuit een omhaal, zag er zeker wel nice uit.
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihi, 2 uur geleden met Ultimate Team;

    Sneijder 85 gekocht voor 850 coins. Had al een Sneijder 91 in m'n basis staan, dus stuurde ik hem naar de trade pile. Verkocht voor 3000:+. Gelijk een pakje gekocht en daar zat Ibrahimovic in. Niet handig bij m'n Nederlandse aanval, maar altijd leuk om te hebben natuurlijk
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je goed hoor. Was laatst ook weer begonnen aan Ultimate Team, helaas kan het me niet zoveel boeien als de gewone FIFA.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gisteren tegen Ralluf een uber mooie vrije trap gescoord met Lampard. Ik had nog nooit gescoord met behulp van LB, een extra hard schot maar nu lukte het dus wel. Vanaf 38m, langs de muur in de rechterhoek, alleen het rare was dat de bal terugveerde en helemaal over de middenlijn vloog. :D
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gebeurd wel eens vaker als je keihard in goal schiet. Ballen lanceren echt uit de goal, niet normaal. :lol:
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het helemáál niet meer speelt, ben ik wel geïnteresseerd in je spelers}:]
     

Deel Deze Pagina