Net 99 botten gebroken met dat mini spelletje Mensen mogen me ook gewoon toevoegen, kan ik eens meten met andere hoe goed of slecht ik ben
Ik krijg bij diem ap steeds dat ik door zo een explosie dood ga Winter ik voeg jouw toe Wil is testen hhoe goed/slecht ik ben Als er meer mensen mij willen toevoegen mag dat... * mazda6* Had jij mij proberen toe tevoegen>? was er niet en kreeg berichtje van jou
DUDE! Ik zit nu in het allerlaatste level van extreme: Inferno II. 1 woord: Damn! Elke jump is gewoon absurb onrealistisch en moeilijk. En als je denkt dat de 2e jump moeilijk is: wacht maar, het wordt nog veel erger (en als je de 1e jump moeilijk vind dan haal je het sowieso niet). Dit is ongeveer hoe het moet: Een serieuze wtf dus... En als ik eenmaal op dat tonnetje zou komen heb ik geen idee hoe ik verder zou moeten komen. En als je je afvraagt wat er nog onder zit: Het is nog ongeveer 3 keer zo diep als mijn tekening en op de bodem zitten pinnen en vuur. En in die eerste 2 gaps zit ook vuur en in de derde zitten explosieven. Nogal onmogelijk dus
Goed ik sta nu 2e Check zelf maar, ik ga vanavond het nog wel proberen, was net alweer 0.587 sneller in een tussenmeting maar laatste ramp is een probleem
Ik heb net puntjes besteld, dus straks kan je zien hoe slecht ik wel niet ben. Min of meer per ongeluk via eBay besteld ipv Gamehubs. Ben ik verdikkeme een euro duurder uit.
Zijn er hier mensen die al maps hebben gemaakt? Zou eventeel schelen in een aankoop, aangezien ik het nog steeds niet zeker weet...
Het is in begin inderdaad 'makkelijk', maar daarna, damn. Oké, ik ben nog niet zo ver als sommigen hier, maar soms snap je gewoon niet hoe je een stuk foutloos kunt doen. Na veel pogingen kom je dan verder en dan staat de volgende uitdaging op je te wachten, namelijk elk stukje foutloos voor de gouden medaille . Erg verslavend in ieder geval .
Ik heb al maps gemaakt, 1 tje staat online maar daar ben ik nog mee bezig. Begin het nu aardig onder de knie te krijgen