Call of Juarez: Bound in Blood

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 13 jan 2009.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    hij was mooi hoor:lol:

2. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik heb Act I en Act II uitgespeeld, maar krijg geen achievements. Klopt dat?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, behalve misschien als je op easy speelt? Op normal hoor je sowieso per act een achievement te krijgen.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    O wacht, ik haal chapters en acts door elkaar geloof ik :+

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Staat nog niet op de online Marketplace (de website), maar dit kwam ik net tegen. :9

Sorry dat ik geen HD capture Card heb. :+

7. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ze ook niet op normaal heb al 2 acts klaar.

8. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo gisteravond rond 23:30 gedownload

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geweldig nieuws.. vertel ons meerrrrr.. :thumbs:

10. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo best wel leuk eigenlijk :eek: zit er nu zelfs aan te denken om de game te halen, omdat ik altijd al een FPS heb willen spelen die zich in de amerikaanse burgeroorlog afspeelt..

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb 13 augustus om 11:55 de demo gedownload en gisteren om 21:00 gespeeld.

Had ik niet moeten doen, nu wil ik em nog meer dan eerst. :+ Die trailer op het laatste versterkte dat gevoel alleen maar.
    Gezellig muziekje + explosies. Wat wil je nog meer?

In deze game wissel je zeker niet meer tussen 2 maincharacters (buiten de 2 broers) zoals in deel 1? Ik vond dat wel een leuke afwisseling.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In dit deel moet je (op een enkele missie na) vooraf kiezen welke broer je wilt zijn ( Hint: Thomas) maar daarnaast zijn er geen andere speelbare characters nee

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Best jammer. Ondanks dat het platform gedeelte tergend slecht was uitgewerkt vond ik het toch een leuke afwisseling.

Al zag het er in de trailer wel uit alsof er genoeg afwisseling zou zijn, maar ja... geen Billy stukjes meer. :'-(

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Afwisseling in scenario's en omgevingen zit er zeker in maar qua gameplay is de voornaamste afwisseling welke broer je kiest en de wat opener levels waarin je een paard tot je beschikking hebt.

Al met al vond ik het een goede game die overal een dikke voldoende op scoort maar hij was nu ook weer niet zo goed dat hij na 2 keer uitspelen nog kan boeien.

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je in dit spel eigenlijk ook vrij rondlopen?

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Er zijn een paar levels waar je de kans krijgt om wat rond te lopen. een paar sidequests te doen en om wapens te kopen.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Heb dit spel gespeeld, meteen weer ingeleverd. Vond het toch niks. Actie en spelplezier is in elk geval wel beter dan bij Virtua Tennis. ;) Geen vergelijking, maar dat was ook een best saai spel.

18. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond dit echt een toppertje! Ik heb hem op Normal met Ray uitgespeeld,
    nu nog op Very Hard met Thomas, online achievements en secrets.
    Maar ik loop wat op de zaken vooruit denk ik :p8)

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gisteren heb ik het spel uitgespeeld. Erg vet! De laatste missies zijn fenomenaal. Vanaf het moment dat je dat meer zo goed als drooglegt is het hele spel non-stop 'jawdropping'. Ik vond alleen de epiloog wat suf, waarin Ray vertelt wat er allemaal gebeurd nadat je het spel uitspeelt.
    Stoere personages, goede dialogen, mooie spelwereld (zeker de Indianen gebieden), sfeervolle muziek en een vet verhaal!

Ik zou alleen willen dat
    Ray zijn broer Thomas óók doodschiet. Dat had gewoon moeten gebeuren. Dat ie priester wordt is zo lame. :+

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind dat er iets echt mist in de game. Vooral het schieten geeft gewoon totaal geen voldoening, en dat richten blijft zwaar shit in deze game. Had er geen last van in het eerste deel. Prachtige locaties en echt toffe momenten zoals met die koets bijvoorbeeld maar de gunfights zijn totaal niet fun vind ik.

Maar goed...ik zit met een groot probleem. Mijn game flipt em flink.

Chapter XI ....

Het was allemaal goed..en ineens uit het niets krijg ik dat te zien en het gaat niet weg. Het is gelukkig de game en niet mijn tv, wat ik in eerste instantie wel even dacht. Maar wat ik ook doe....console uit, opnieuw proberen..ik blijf dit beeld krijgen zodra de savegame geladen word. Lekker dan zeg, dit is echt een ernstige bug/glitch/troep.

Deel Deze Pagina