Daar als je dat grootte stijl ding hebt, daar zit te weinig ruimte tussen. En als je dan op de helft van dat stijl ding bent klopt die checkpoint ook niet. Moet ik hem dan opnieuw downloaden?
Ik denk het wel ja, ik heb net de nieuwste versie geupload dus als het goed is klopt het nu wel. Er staat daar geen checkpoint meer bv, heel dat steile ding moet nu in 1 keer. Maar ja makkelijk zat eigenlijk, in het midden kun je even rusten Zo te horen heb jij nog steeds die ene die nog lang niet ver was, met alle test checkpoints erin nog, download die nieuwe maar, stukken beter
Ja xbox only, maar voor de pc heb je ook een versie, alleen die is niet zo uitgebreid als deze, wel realistischer...
Als je daar boven staat, en dan die 3 losse platformpjes overmoet? Is eigenlijk best simpel, gewoon vol gas en je achterwiel ze allemaal aanlaten tikken, kom je precies goed uit om de volgende schans af te rijden en de volgende jump goed te doen
Haha dank je, ja moet er over nadenken met zon spel, beetje willekeurig ramps plaatsen werkt niet met zo'n precisie spel Ik ga er nog heel veel bouwen in ieder geval, heerlijke track editor
Als je een beetje geduld hebt kom je al een heel eind, de level editor zelf werkt best makkelijk. Ik heb in het verleden voor best veel spellen levels gemaakt, inclusief half life en unreal tournament enzo, ik vind dat altijd het leukst, in je eigen gemaakte level rondlopen/rondrijden EDIT; De eerste map is klaar! Vind hem best goed gelukt, de medal tijden zijn super goed getest, dus moet lukken Hij heet Night Run, dus ff opnieuw downloaden. En als je niet in me friendslist staat kun je me gerust toevoegen Ik ga later wel een filmpje uploaden van de Gold medal. Jammer dat je elkaars replays niet kan bekijken bij zelfgemaakte maps
Heb je ff toegevoegd! Ben wel benieuwd nu naar die track ! Kan zelf echt totaal niet uit de voeten met die editor, dus ik probeer wel gewoon de tracks van andere !
Heb nu ook best wel een leuke baan. Kan hem alleen nog niet uploaden, want ik moet mijn punten nog krijgen
Is het mogelijk om van iemand een baan downteloaden, of moet diegene in je friendlist zitten? Hoe werkt dit eigenlijk?
Hij moet in je friendlist zitten. Start Trials op, druk op yousers content, dan get en dan zie je je maten die een baan hebben gemaakt