Hij wordt inderdaad via usb aan de xbox aangesloten, maar wanneer jij je xbox met componenten hebt aangesloten aan jouw tv dan is de maximale resolutie 1080i en geen 1080p.
Die laatste krijg je alleen via hdmi. Dit geldt dus niet voor de games, alleen wat betreft de hd-dvd's.
Er wordt geen enkele film meer uitgebracht op hd-dvd dus het is een gepasseerd station. Koop liever een blu-ray speler.
Ik heb er toen wèl eentje gekocht en ik heb veel titels bijzonder goedkoop kunnen krijgen
http://search.inetvideo.com/search?...D&af=&isort=score&method=and&view=grid&cnt=50
Ik bedoel maar: 4 dollar voor een nieuwe hd-dvd geseald, met soms ook nog de dvd versie erbij. Ik heb toen hd-dvd van Transformers 2 disc special edition gekocht voor 5 dollar en nog een paar van dat soort dingen.
Let op: de hd-dvd's zijn zonder regiocode, maar de dvd's zijn wèl regiogebonden. Dus die kan je vaak niet afspelen op je dvd speler (wel op je pc), maar de hd-dvd's doen het perfect.
Maar nogmaals, het is een dood spoor natuurlijk.
Heb je wel digitale televisie? Want ik zie dat je allemaal ouderwetse kabels en aansluitingen gebruikt en dat is eigenlijk zonde.
De tv is ook niet een van de nieuwste, maar het is wel een hdtv.
Als je trouwens digitale televisie zou hebben, dan zou je de audio out van die decoder kunnen aansluiten op je receiver.
Heb je meteen beter beeld èn geluid
Klik om te vergroten...