Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga maar eens HC spelen en probeer ze dan maar eens te ontwijken;) Kijken wie er dan een noob is :)

En je zegt wel eens. Ik ken gasten die in S&D altijd MD hadden. Dan hebben ze uiteindelijk 4-5 kills aan het einde van de map en 0 met hun gun. Geldt ook voor andere gamemodes. Hoe vaak zie ik spelers die alleen dan hun kills maken (of de meeste kills maken met MD).

HQ zie ik het meeste voordeel.

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

Onzin, heel vaak gaat die Martyrdom af als je in een gebouw loopt en probeer je eruit te gaan maar ben je te laat. Ik heb er een pest hekel aan, probeer eens normaal een kill te krijgen dan praten we verder.

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Het is Noob en zo ongelooflijk irritant. Het ergste is gewoon dat je in de MD van iemand anders loopt. Daarmee bedoel ik dat als een teammate iemand gekilled heeft en jij in MD van de tegenstander loop.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat denk je van het lopen in de MD van een friendly ;)

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Naar mijn weten niet mogelijk?

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hardcore?

7. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een hekel aan de MP40, verneukt voor mij ong. alle core modes (gecombineerd met jugg)

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Nee G-force heeft gelijk, martydom is echt "kansloos" in mijn ogen. Goedkope manier om nog een kill eruit te persen. Vergt 0,0 skill is gebaseerd op luck. Maar goed jij kan het anders zien :).

G-force laat er een perk bij komen, anti-martydom. Dat je een soort EOD pak aan hebt :) kijken hoeveel kills die martydome users dan nog hebben ;).

9. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet voor de echte doe het zelf terroristen onder ons, op laatste moment nog ff nade poppen en de stumpert mee nemen die je schoot:lol:

irritante perk maar ja hij zit er wel eenmaal in.
    ik gebruik hem zowiezo niet want speel meestal hardcore en marty is dan instant team kill perk_0/

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Mjah in Hardcore wordt ook veel gebruikt, altijd leuk die teamkills die daar door ontstaan. Hulde!! :)

11. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja zwaar irritant, zjin vaak ook van die engelse kiddies die marty aan hebben in hardcoreO-)
    en dan janken dat ze dood zijn en lachen omdat teamie is geploft en nu ook 3 minuten+ moet wachten op volgende ronde HC SD...

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    :) inderdaad, tja ieder zijn ding, en iedereen vind een bepaalde perk lame om te gebruiken. Gewoon lekker spelen, en gewoon schelden in je Partychat zodat niemand er last van heeft :p.

Maar ik persoonlijk blijf erbij dat martydom, last stand en jugenaught, hoe zeg je dat netjes "noob" perks zijn.

Martydom, omdat het gewoon geluk is als je kill maakt, 0,0 skill required
    Last stand, kom op 1,5 leven. Eigen was je dood maar je krijgt nog een dikke halve minuut om mensen neer te knallen.
    Juggernaught, beetje lame om extra sterk te zijn, tenzij je altijd in SP game ook GODMODE ON zet.

peace out!!!!

13. Vriendloos

Vriendloos Guest

Last Stand is naar mijn weten geen 1,5 leven hoor, want met Last Stand ga je eerder dood dan normaal zodat je nog je pistool kan trekken.

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Met last stand eerder dood? Maakt niets uit, je bent net zo snel neer als normaal zonder die perk aan. Alleen ieder normaal mens zou dood zijn, allen die last stand rakkers, die vallen neer, zijn tijdelijk onschendbaar. En blijven nog 30 to 60 seconden op de grond liggen.

Je heb dus meer "leven" dan een normale speler. =(

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, het zal uiteindelijk maar neerkomen op een paar kogels meer of minder dus zoveel boeit het niet. Het enige waar ik me dan grandioos aan irriteer is dat als iemand anders hem neerschiet dat je dan weg komt met een assist. Vaak reload ik ook meteen en dan word ik doodgeschoten omdat hij daar nog met zijn pistool loopt te zwaaien :'-(

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eigenlijk lach ik om die perks want je tegenstanders verkloot daardoor gewoon een perk. Hij is zwakker dan anderen. Steady Aim is imo altijd een betere keuze!

17. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    En dan moet je de bug niet vergeten dat je de eerste (3?) seconden onsterfelijk bent en dus gewoon dikke voordeel hebt.

Maar goed, hopen dat ze die eruithalen bij Modern Warfare 2.. :D

18. Barloef

Barloef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit gemerkt dat dat waar zou zijn. 3 seconden is heel lang hoor. Zelfs 1 seconde zou al heel lang zijn.
    Vergeet ook niet dat die hier zo gehate second chancers wel ideaal zijn om headshots op te maken...
    Elke perk heeft z'n voor en nadelen en maken het spelverloop minder voorspelbaar, wat alleen maar een voordeel is.

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    en als ze het erin laten, dat er een secret achievement komt.

I'm A Pussy (0 GP)
    Used the "last stand" perk more then 10 times. I can't kill like real men do. Please kick me and call me a noob!

Laatst bewerkt: 14 aug 2009
  20. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga lachen als jij die als eerste gaat halen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina