FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, inderdaad! Die bal kwam nóg harder eruit dan dat hij erin vloog.
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Met Ultimate team een wonderschoon doelpunt met Higuan. De keeper trapt uit en hij komt op Higuan's zijn borst. Hij neemt aan en in een dropshot van de cirkel van de middenlijn zo onderkant lat erin. Dat was de 3-0 maar omdat ik zo verbaasd was kreeg ik er nog 2 om de oren maar gelukkig nog net gewonnen met 4-3:D
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Online gaat het wel aardig, ben van plan die dreamteam glitch te doen om alle nederlandse spelers in het nederlands elftal te krijgen (echte namen dus)
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoop dat het echt onmogelijk is om in fifa 2010 een dreamteam te gebruiken, ranked.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net iemand die Real Madrid alvast even had geupdate. Kaka, Ronaldo, Xabi Alonso, Benzema.. etc. Dat vind ik dan weer niet erg.

    Wat ik gisteren echter had was dat ik tegen West Bromwich speelde dat spelers als Beckenbauer, Ronaldo, Zico, Cantona, Gascoigne had :lol:
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nee, daar heb ik de glitch dus ook voor gebruikt. Niet voor Real tenminste, maar voor het Nederlands elftal zodat ik alle echte namen erin heb. Het is niet het beste team, maar wel het leukst om mee te spelen :)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, heeft iemand misschien tips/truucjes voor penalty's? :+
    *losing them since Fifa 96*

    Gisteren 10 keer tegen de CPU een shootout geoefend, en precies 1 keer gewonnen.
    Daarna een potje online gespeeld, en na voor te hebben gestaan tot de 88e minuut verlies ik na penalty's. :'-(

    Het gaat in mijn geval over Uefa Euro 2008, maar ik ga dat topic niet omhoog trappen voor een vraag wat ook prima hier kan.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, goeie vraag. Ik denk dat iedereen wel z'n eigen voorkeuren heeft wat betreft penalties nemen. Ik neem ze altijd met de RB knop, en stuur ze dan in een hoek, schiet niet al te hard, anders gaan ze naast of over natuurlijk.

    Wat je kunt doen is één keer links, één keer rechts, dan nog een keer rechts, dan weer een keer rechts, dan door het midden enzovoort. Probeer gewoon niet voorspelbaar te zijn. :+
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Tja, maar wat is voorspelbaar? Soms ben je juist onvoorspelbaar om voorspelbaar te zijn.;)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, dat kan ook natuurlijk. :mad:
    Potje? :+
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met de juiste kracht schiet dan schiet je hem altijd raak in de bovenhoek en de keeper kan er nooit bij(1 keertje wel onderkant lat en eruit gehad, dat was echt genaaid).

    Voor het stoppen van penalty's kan je, als keeper zijnde, tijdens zijn aanloop alvast richting jouw hoek lopen zodat je helemaal in de hoek kan komen. Nadeel is wel dat als hij hem slecht inschiet(dus niet ver in de hoek) dat je dan te ver in de hoek ligt en hem doorlaat.
     
  13. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt enorm veel af of je spelers vermoeid zijn of niet.
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar gelukkig worden je spelers niet moe in een ranked match, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken, ook al sprint je de hele wedstrijd. :emo:
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Voor penalty's in de game ga ik altijd met LB door het midden, niet dat dat uitmaakt maar ziet er leuker uit. Ik heb al heel vaak gehad dat ze me penalty's redden tijdens een wedstrijd door links of rechts te gokken, dus ik gok nu altijd maar gewoon door het midden.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha, echt he. :emo:
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    In de top 300 geklommen met Ultimate team. Moet zeggen dat er ook geen kunst aan is. Speel vaak tegen teams die 99-99-95 oid hebben, maar die ik gewoon makkelijk weg speel, aangezien ze wel ultra goede spelers hebben, maar er geen hout van kunnen. En een verdediging van 93 met Maicon, Lucio, Alex en Dani Alves is ook handig, aangezien ze er dan niet doorheen kunnen rennen
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nu 30 op rij gewonnen, het begint er weer een beetje op te lijken.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wil je een potje doen? :)
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, is goed voeg Zaadloos maar toch als je wilt.
     

Deel Deze Pagina