FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    iemand zin in een potje: basovich NL.
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    5-0, 5-0 in mijn voordeel wederom

    Poeh, mensen quitten wel veel vaker op de Xbox dan op de Ps3. Echt gewoon 8/10 mensen quitten tegen mij, wat wel jammer is omdat ik het vaak wel leuk vind om met grote cijfers te winnen. Maar goed, je kan niet alles hebben.
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Speelde net tegen een laffe borrelaar zeg! Arsenal (wat dan nog wel meevalt) maar dan de hele wedstrijd op Ultra Defensive en alleen maar op de counter met van die kut LB+Y passes. Eerste wedstrijd met 4-2 verloren en 2e met 3-2. Maar wel mooi +37 erbij elke keer en hij maar iets van +27.
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Mijn verdediging is goed genoeg zonder ultra defensive, ik krijg nooit zoveel tegen. Ik speel liever aanvallend voetbal, ik hou er ook niet van om maar met 1/2-0 te winnen want dat vind ik niet overtuigend genoeg.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Bah, ik heb nog nooit zo slecht gespeeld, en zo erg gewonnen.
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vriendloos, zin in een potje straks?
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, is goed hoor voeg me maar toe ^^
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Met welk team speel je?
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Brazillië, had ik volgens mij wel al eerder te kennen gegeven :b:
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    ah oke, overheen gelezen dan!:)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mocht iemand ook tegen mij een potje willen spelen, dan moet je gewoon even een message sturen @ mijn gamertag.

    Speel nu veel met Inter, heb de meeste teams wel geupdate. Dus met Eto'o in de spits. :cool:
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wil nu wel? Dan ga ik Barca even updaten. :cool:
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oké, kom er aan.
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik ben nu ook online dus voor wie een potje wilt :b:

    Tegen Ralluf gespeeld, ik kwam al snel 3-0 achter en uiteindelijk met 3-8 gewonnen. En de reden waarom mijn stats met Brazillië anders waren omdat de opstelling bij mij ook anders is. 4-3-3 namelijk, Kaka is bijvoorbeeld 90 op het middenveld, maar 88 voorin en ik heb hem voorin staan dus vandaar die verschuivingen, heeft niks met het editten van de speler stats te maken ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2009
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, tot de 3-0 liep het allemaal wel lekker. Daarna was het 1 grote puinhoop bij mij. Je hebt trouwens wel een opstelling waarbij iedere LB+Y pass aankomt hé? Spitsen stonden steeds precies goed enzo. 2de wedstrijd was leuker, tenminste geen Luis Fabiano die mijn verdediging voorbij sprint, maar gewoon lekker Heerenveen - Groningen.:)

    Goed gespeeld;)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Shit, eerste wedstrijd tegen Daz was spannend. In de extra tijd wil ik de bal terug spelen op de keeper, Iniesta komt er langs en schiet de 3-2 erin. Tweede wedstrijd was dramatisch aan mijn kant, 5-1 verloren. Eto'o is te snel. :+
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Fiasco, potje?:)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is goed, kom eraan.
     
  19. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik speel niet zovaak met LB+Y hoor, ik heb 2 keer gescoord zo geloof ik. 2e potje vind ik persoonlijk wat minder, mijn verdediging was zo traag en jouw aanvallers konden er constant steeds voorbij rennen. Ik heb liever gewoon 5 ster tegen 5 ster, tenminste wat snelheid en klasse in het spel. Fabiano is qua snelheid ook traag hoor, is gewoon een kwestie van je verdediging uitspelen. Je zal wel Robinho bedoelen, die scoorde 4 keer (:

    Fiasco wij ook nog een potje als je klaar bent?

    Helaas is me online streak ook voorbij, 2-0 verloren na 38 wedstrijden. Ongelofelijk, alles ging er voor hem in en bij mij ging alles op de keeper of op de paal. Zó irritant
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2009
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Straks weer Vriendloos, moet zometeen even wat halen dus ben er even niet.

    Potje tegen Ralluf was ook spannend! :D Hij had de kans om de 3-2 te maken, maar die ging keihard tegen de lat. En ik kopte bijna met N'Kufo dacht ik in de 90ste minuut de 2-3, maar ging er net naast. Toen gewonnen met penaltys. :+
     

Deel Deze Pagina