Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    allemaal weer erg fragmentarisch.

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Grappig, bij mij komen die bestaande circuits me onderhand mn neus uit. Ze blijven hetzelfde, met hier en daar betere graphics.

Lekker door de bergen door niet bestaande dorpjes scheuren trekt me veel meer op dit moment :b:

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol i heb precies het tegenovergestelde. Ik vind die "neppe" tracks niks aan en dan maken ze er ook 20 variaties op. Geef mij maar gewoon Spa en etc. En die zitten niet zoveel in spellen.

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Als je bijvoorbeeld kijkt naar de parcouren van de vroegere NFS, dan waren die ook fantasie maar dan wel weer afgeleid van echte plaatsen. Fantasie tracks vind ik vaak ook veel leuker, als ze echt goed gemaakt zijn.

Wat ik zelf heel mooi vind zijn plaatsen waar je kan racen die meer openbaar zijn, bijvoorbeeld de soort tracks vanuit de street mode vanuit de Moto GP games daar zaten echt prachtige tracks tussen. Race circuits moeten natuurlijk ook blijven, maar dan graag even iets anders zoals Spa en Brno om wat te noemen.

6. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Echte circuits vind ik wel tof alleen het zijn vaak altijd dezelfde. Ik ben Silverstone en vooral Laguna Seca wel een x zat.

Volgens mij zijn er nog wel genoeg onbekende, spannende circuits op deze aardbol hoor.

Verder kunnen fictieve tracks ook tof zijn. Door bossen, over bruggen en langs watervallen etc…

7. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tracks als Spa, Hungaroring, Hockenheim, Vallelunga, Monza, Zandvoort, Bathurst enzo:D
    Dus gewoon een mix van Formule 1, DTM en dergelijke. Heerlijk:+

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En doet u mij Phillip Island er ook maar even bij, en het Top Gear test track. :)

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Heeft iemand trouwens al een redelijke prijs gezien voor dit spel? Tot nu toe is alles rond de 50 euries :mad:

10. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste die ik kan vinden zijn zelfs richting de 60 (NL webshops dan).

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nou jah, in dat geval wacht ik wel tot er een demo uit is, het is en blijft een NFS game, en die koop ik niet voordat ik hem gespeeld heb :D (niet voor meer dan €40)

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    In het topic is al eerder gezegd dat deze game niet echt als NFS gezien kan worden, en zo heb ik de Underground delen en alles wat daarna kwam ook niet als NFS beschouwd omdat die voor mij al vergaan was na Hot pursuit 2.

Need for speed was vroeger echt het spel, nu is het alleen nog de naam waar op gelift word niet meer dan dat tenminste zo zie ik het dan. Deze game zie ik als een nieuw soort racegame die weer net iets anders wilt, een mix tussen PGR en Forza met een vleugje van Pro street. Een echte sim zal het niet gaan worden misschien, maar het racen in dit spel trekt me meer aan dan welk ander autorace game.

Laatst bewerkt: 13 aug 2009
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ge-weldig!

Nog een maandje en dan begint het weer.. kan niet wachten.

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Door die baan krijg ik er toch wel zin in :eek:

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik hoop dat de demo niet telleurstelt. Ik word met de dag enthousiaster over deze titel.

Heb zo'n idee dat dit spel wat meer excitement brengt dan Forza. Ik vind dat toch allemaal wat te Clean aandoen. Het geeft niet echt het gevoel van hard acceleren etc..

Betrap mezelf er op dat ik toch elke dag ff op www.nfsplanet.com en www.nfsunlimited.net kijk.

Laatst bewerkt: 13 aug 2009
  17. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: is NFS Shift's camera view locked op de in car camera? geen enkel flmpje heeft namelijk een camera buiten de auto.

18. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    nee, heb al gameplayfilmpjes gezien vanachter de auto.
    denk dat ze erg trots op de cockpitview zijn.

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Laguna sega is tof, en ziet er mooi uit. Wat ik me wel afvraag is hoe de camera nu achter de auto gaat staan, omdat ik een hekel heb aan dat de wagen vooruit gaat op snelheid zoals in Pro street en andere NFS delen, hoop dat die nu strak op de wagen is gericht.

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dat uit zoomen? vondt ik ook altijd slecht.. is gedaan om meer snelheidsgevoel te geven in al die vorige NFS games.

http://www.youtube.com/watch?v=ZqNq18ugrq0&feature=related

Maar in Shift heb je dat dus niet gelukkig.. (weer iemand die niet kan rijden btw.. aargggg!).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina