Welke Guitar hero + guitar om te beginnen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door the dutch phantom, 15 aug 2009.

1. the dutch phantom

the dutch phantom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje.
    Ik wil eigenlijk wel een guitar hero aanschaffen, en heb dus ook nog geen gitaar.
    Maar ondertussen al zoveel spellen uit met gitaar.
    Welke raden jullie aan, als eerste spel, en met welke gitaar?
    Want volgens mij als je eenmaal een gitaar heb, kan je de volgende zonder kopen, en de oude ervoor gebruiken?

Gaat dus niet om compleet band spel, puur de guitar hero versie.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind GH2. Daar waren veel nummers waarbij je het goed kan leren. En ik vind die persoonlijk ook 't leuks. GH3 is ook vet, en wat moeilijker. Maar GH World Tour zou ik niet doen, aangezien die weinig leuke gitaar nummers heeft.

Wat je ook kan doen is Rock Band, die heeft heeel veel downloadable content. (600 nummers ongeveer)

3. the dutch phantom

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx.
    Maar zoals ik zei dus geen rockband.

Moet wel betaalbaar blijven.
    Maar volgens mij is enoge verschil in de gitaren het uiterlijk, of zit er meer verschil in de gitaren?

Zal ondertussen ook eens rondkijken, waar er 1 het meest voordelig te verkrijgen is.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    zijvraagje;

Rock Band lijkt me geen goede keuze als je alleen gitaar wilt spelen? Aangezien je daar al die instrumenten bij hebt. Er is geen versie zonder dat of indien er is zijn de liedjes niet echt in balans?

En de Gh3 gitaar is toch beter als die van 2?

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zeeeker niet. Die van GH3 z'n fretknoppen gaan echt heel snel stuk. Die van GH2 is wel met draad, maar gewoon veel beter. De gitaar van World Tour vind ik ook gewoon heel goed, maar toch hoor je veel mensen die er problemen mee hebben. Knoppen die ingedrukt blijven, piepende strumbar (erg irritant).

En wanneer zei je geen Rock Band? :9 Je kan ook gewoon een gitaar tweede hands regelen, en dan RB erbij. :9 Je kan Rock Band ook als stand alone versie kopen.

Laatst bewerkt: 15 aug 2009
  6. the dutch phantom

Leuk Bevonden:
    0
    GH2 moet ik dus niet hebben, als ie met een draad is :)
    Niet echt handig hier.
    Maar denk dat iedere gitaar zijn probleempjes wel zal hebben, blijft plastic.

Maar site's met goede aanbiedingen van het is ook altijd welkom hoor. ;)

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Als je vooral voor een goede draadloze gitaar wil gaan, dan zou ik echt die van World Tour doen. De Les Paul is zo waardeloos.

8. the dutch phantom

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzit ondertussen beetje mee te surfen, die world tour ik zie is toch juist met bruinige les paul?

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Guitar hero 3 , als je een PS2 hebt kan je die guitar hero 3 +spel voor 30 euro bij de bartsmit kopen

10. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Guitar hero 2 gitaar is echt de beste die ik gespeeld heb, gebruik de mijne al sinds gh2 uitkwam, en gebruik hem nog steeds dagelijks. Dat strum knopje moet al een paar miljoen keer op en neer zijn geweest 8) En slijtage? niks, nog steeds als nieuw. :)

Gh2 + gitaar is er al voor 49 euro bij de mediamarkt, dus lijkt me goede eerste keus om mee te beginnen...

Laatst bewerkt: 15 aug 2009
  11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Guitar hero World tour gitaar doet het nog uitstekend na 1 maand. Geen probleem, geen gepiep of wat dan ook. Heb verder geen ervaring met gitaren.

12. DynaMite

DynaMite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guitar hero Metallica, betere muziek is er niet in de GH franchise en de gitaar is draadloos met touchpad (hetzelfde als bij World Tour) en dan hier op het forum Guitar Hero 2 game only scoren voor Free Bird......

Dat heb ik gedaan tenminste en ben er onwijs blij mee.

13. the dutch phantom

Leuk Bevonden:
    0
    Lees nu ook verhalen over GH 5, met vernieuwde gitaar.
    Deze moet in september ergens gaan verschijnen.

Deel Deze Pagina