Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Voor je vriendin / vrouw / broertje ofzo? Niet iedereen gebruikt de Xbox voor zichzelf ;)

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Maar dan vindt ik het wel behoorlijk stom om dan op 1 gold en op de andre MS points te zetten, dat doe je toch gewoon op 1tje, of je laat die andere persoon zijn account zelf beheren:)

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Volgens vele nieuwtjes(geruchten) schijnt de PS3 Slim €299 te gaan kosten en in NA $299, zou het dan niet verstandiger zijn om een PS3 slim te importeren ondanks de verzendkosten aangezien hij regio vrij is?

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met de verzendkosten + douane belasting zit je dan alweer bijna op het Nederlandse bedrag. Lijkt me niet echt zinvol.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bovendien zijn niet alle Blu-ray filmen regio vrij... .

6. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zijn de punten of Gold toch van hun? Ga je ze toch niet gebruiken? En als allebei de profielen van hem zijn... Dat vind ik een beetje raar.

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Beide is jammer.

8. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen dat de prijsdaling en de slimline ps3 sony wel goed gaat doen. Komen mooie games uit. De slimline ziet er cool uit al komt ie ook wel een beetje cheap over (plastic covers enz.), maarja dat was ook de bedoeling...

9. LB06

LB06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, goed... het was gewoon hoognodig tijd voor een prijsverlaging en als je het mij vraagt zijn ze al veel te laat. Wat mij betreft heeft Microsoft al weer een veel te groot aandeel in de markt en dat is het laatste wat we willen. Lang leve de concurrentie.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar is 'ie dan:
    [yt]KrOS_0Ulv7M&feature=popular[/yt]

11. knight0

knight0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik nu tussen elite of ps3 moet kiezen dan kies ik ps3

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Want...? Enige argumenten? ;)

13. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    PS3 slimline cool uitzien? :'-( Ik vind het echt lelijk |:- Gelukkig dat je daar amper naar kijkt en in een kast kunt steken. Geef mij de orginele PS3 maar.

14. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Elite vs ps3:
    Prijs = gelijk
    dvd < Bluray
    HD = gelijk
    Xboxlive > Home
    geen < ingebouwde wifi

Scheelt niet veel, maar zou ook voor de ps3 kiezen. Koop je er tweedehands een arcade 360 bij voor de exclusieve games.
    Nadeel van de ps3 is dat je er een bluetooth afstandbediening voor moet hebben. Echter voor de harmony gebruikers onder ons, er is inmiddels een logitech adapter!

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Beter lezen kerel. Het ene account heeft punten, een ander account heeft Gold. Meerdere personen delen deze Xbox 360..

Als je nu eens beter leest dan zie je dat Gold bij dat account verlopen is. Geen snuggere vogels hier zeg..

Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  16. almightypancake

almightypancake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    prijs/kwaliteit is de xbox 360 veel beter

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het voor een hoop mensen nu wel erg moeilijk wordt te kiezen tussen deze console's. ik persoonlijk zou niet kiezen voor die afzichtelijke nieuwe ps3. Maar zowieso zou ik nooit meer voor een ps3 kiezen.
    Man je wordt er gestoord van elke keer wordt je weer van dat psn afgegooid zonder reden, en als ik dan mijn 360 opstart loopt hij als een zonnetje.
    Wat ik wel een heel domme zet vindt van ms is dat je nu gold moet hebben om de nieuwste demo's binnen te halen. Oké dan haal ik ze wel binnen op de ps3 en koop hem dan voor de ps3 omdat ik de 360 versie niet gezien en gespeeld heb. Ook vindt ik de ps3 spellen er toch niet zo fraai uitzien op de ps3 en mij net iets te kartelig. Nee voor mij blijft het een 360 en als reserve de ps3 voor de exlusives.

18. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vond de vorige slimline edities van de playstation (ps1 en ps2) erg compact, maar vind dat de Ps3 slimline nog er groot alleen is hij nu vierkant en plat.
    Tja de prijs is wel een stuk beter, maar denk zelf dat MS ook nog met iets nieuws gaat komen.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  20. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de eerste ps3 op mijn tosti apparaat lijken, hebben we een nieuwe gekocht(tostiapparaat) en hij lijkt er nu nog veel meer op die nieuwe ps3, beest kan je er tosti's mee maken?:$

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina