Ik had er ook bij kunnen/moeten zeggen dat ik de game al in maanden niet meer in mijn bezit heb. Ik wacht wel tot Forza 3, dan komt deze wel in verval is mijn verwachting.
Ik kan ook niet antwoorden namens anderen he Maar ja, dit wordt nog aardig veel gespeeld ja, painters en tuners vooral.
Kijk, daar heb ik wat aan. Forza 3 komt in oktober, maar ik denk niet dat ik deze nog veel zal spelen. Wellicht helemaal niet, maar hangt een beetje van de kosten af vooral die vette aankomende games.
Om het topic maar weer eens omhoog te schoppen . Ik had gisteren na ruim een maand weer eens zin in Forza, helaas voor mij is de savegame corrupt geworden na het overzetten van de data naar een nieuwe HDD Maarjah, ben maar overnieuw begonnen, maak wel een goedkope auto waar ik online in de lagere klasses mee kan racen . Ik baal er wel van, maar ik kan het wel een maandje vol houden tot Forza 3 komt Moest ik gewoon even kwijt...
Had ook even zin in dit spel. Alleen jammer dat ik geen auto's meer kopen kan.. Mijn garage zit namelijk vol. Moet nog zo'n 80-100 auto's kopen, en heb nog een kleine 6 miljoen over. Weet echter niet welke auto's ik moet verwijderen, want ik heb zoveel dubbele, maar het zijn soms zo'n goed getunede auto's dat ik ze niet kwijt wil... Dillemmaaaaaa's.
Waar vind ik eigenlijk mijn rondetijden vanuit de Career? Hij geeft bij een resume nl. aan dat de snelste ronde tijd wordt opgeslagen, maar raadplegen kan ik die volgens mij niet... Of wel?
Zijn er hier mensen onder ons , die ook echt goed kunnen painten en evt een paint voor mij zou willen maken met de naam van mij en me aankomende zoon (nog 3 maandjes) en misschien iets anders leuks qua painten zou willen doen ?
Ik kan wel redelijk painten, maar je hebt FM3 toch ook besteld/je gaat hem halen? Ik wil wel wat in FM3 voor je maken.
Is deze game online leuk als 100 % beginner wat betreft racegames? En zijn er ook nog opties zodat ik samen met andere "noobs" kan spelen?
@ Tyrant Ja tuurlijk , Forza 3 word weer mijn game uiteraard Dat zou ik top vinden als je iets leuks kan maken voor me , denk dat ik eerst dan wel even speel en jouw een auto geef en dat je me dan die weer terug geeft met een vette paint erop ! Ik vind dat painten zo vet , alleen kan ik totaal niet tekenen/painten en vind t ook te vet om te zien hoeveel mooie paints eruit komen , tis gewoon pure kunst
Ik heb nog ff een vraag over de replay functies. Ik zag nergens hoe je vloeiend vooruit en achteruit kon terugspoelen, dus vroeg ik ernaar en kreeg dit als antwoord: maar dit werkt niet, dus weet iemand hoe je vloeiend kan spoelen, als dat uberhaupt kan?