FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Hangt een beetje vanaf hoe je die hoge steekball geeft, de truuk is om eerst naar rechts of links te lopen en dan pas meegeven, op die manier valt hij over de verdediging.

    En inderdaad, zonder online zou ik wel al sneller zijn uitgekeken op Fifa. Een potje tegen de computer verveelt zo snel, maar online maakt het niet uit of het je 1e doelpunt is, of je 1000e, ze blijven allemaal :9
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zoals jij dat deed dus. :+

    Het is gewoon nep. Want in fifa kom je met snelle spitsen gewoon ALTIJD met een steekpass 1 op 1. Terwijl in het echt loopt de verdediging toch meestal wel mee.

    Ook bijvoorbeeld: Stel iemand countert, en hij laat met LB een speler vooruit lopen. Je verdediger loopt nooit met de man mee.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2009
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik speel geen counter voetbal, toen ik tegen jou speelde had ik altijd veruit de meeste kansen en meeste balbezit. Soms doe ik een hoge steekbal als ik de kans ervoor zie, maar ik geef toch de voorkeur aan de normale steekpasses.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar ik zeg toch ook helemaal niet dat jij counter voetbal speelt?
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nee, maar zo komt het wel over omdat je zei dat ik altijd die hoge steekpassen doe
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nouja, wat is vaak? Wel regelmatig in ieder geval, maar dan nog heeft het niks met countervoetbal te maken;)
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Het maakt me ook allemaal geen reet uit, als ik me games er maar mee win. En voorlopig gaat dat aardig goed, ik begin al een beetje in de buurt te komen van de top 10.000
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2009
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat zou je kunnen zeggen, alleen lieg je dan. Doe ik namelijk vrijwel nooit, alleen als ik geen opening kan vinden wil ik nog wel eens een steekpass geven. Maar dat moet dan ook wel, maar constant doe ik 't nooit.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zelf speel ik wel vaak in de diepte met Y over de grond, altijd mooi als je hem zo langs de hele verdediging ziet gaan en dan aankomt bij je speler die hem afmaakt. Maar ook dat is een beetje overdreven, gaat wat te makkelijk. Hopelijk verbeteren ze dat ook. Sowieso moet de verdediging verbeterd worden, die blijven soms echt nutteloos staan.
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik bepaal dat gewoon tijdens een wedstrijd, als ik een gelegenheid zie voor een lob dan zou ik die zeker niet onbenut laten, maar ik scoor veel vaker uit gewone kansen met steekpassen van over de grond. Dat is namelijk het enige wat ik probeer, en als het niet wilt lukken een hoge steekball. Het enige wat ik nooit doe is over de vleugels spelen

    Ik heb geen superhelden voorin bij Brazillië, dus een gewone pass heeft sowieso al meer de voorkeur boven een hoge. Aangezien Kaka/Robinho niet uitzonderlijk snel zijn zijn ze ook vaak te stoppen, met een Ronaldo voorin word het al een ander verhaal.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2009
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee precies, het liefst speel ik ook op balbezit. Geef ook liever een aanvaller een bal in de voeten, dan 10 meter voor hem zodat hij erachter aan kan rennen.
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    De reden waarom ik het wel eens doe omdat ik weet dat Kaka en Fabiano lichamelijk wel sterk zijn, dus een klein lob kan resulteren dat ze aan de bal blijven en kunnen scoren, maar al vanaf het middenveld met zo'n lob is gewoon kansloos met zulke spelers.

    Maar brazillië speelt gewoon lekker, ondanks dat het geen team is vol snelheid zoals bijvoorbeeld een Frankrijk. Fabiano is een goede spits ondanks zijn gebrek aan lengte, die gast schiet ze van alle hoeken en gaten erin. Hij kan hard schieten en is sterk aan de bal, dat is ook belangrijk :)
     
  13. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    En als Torres hem dan in z'n voet krijgt... :b:
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja is ook zo. Vooral in kleine ruimtes heb je veel aan hem
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, speel nooit met Liverpool dus kan daar niet echt over oordelen. Online speel ik eigenlijk altijd met Arsenal, is alleen de vraag of ik met FIFA10 met hun zal spelen. Denk dat ik me op Inter ga richten in FIFA10. :cool:
     
  16. Emiel 1337

    Emiel 1337 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, nog nooit gehad eigenlijk....
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik weet ook niet met welk team ik ga spelen, ik denk weer een nationaal elftal omdat die het fijnste spelen vind ik. Op de Playstation 3 speelde ik altijd met Frankrijk, en op de Xbox nu met Brazillië.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ook een keer dat ik de bal terugpasste naar de keeper op gewone snelheid(was echt een gewone pass) en dat de keeper vervolgens gewoon bleef staan en de bal niet aannam ofzo waarna de bal het doel inrolde. Dat soort dingetjes moeten er uit.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En dit ook niet meer, please. :+
     

Deel Deze Pagina