Ik wou het net zeggen. Komt tegelijkertijd uit met Braveheart, die ik ook op blu-ray moet hebben. Films kijken op tv vind ik meestal erg matig, al helemaal op SBS 6.
sbs is echt rampzalig.. komt opeens gerard joling ertussendoor om popstars te promoten! rot op potenjong ik kijk een film
gvd denk ik mooi vanavond Cruel Intension te gaan kijken op rtl 5 zoals in de programmering staat, gaan ze deel 3 uitzenden!!!!!!!!!!!
Rambo maar weer eens aan gehad. Blijft een toffe film, heerlijk bruut en dat einde is echt awesome. Drrrrrrrrt, pieuw, pieuw. Vliegende ledematen in beeld is ook wel geniaal. 7 Shit, verkeerde topic.
Die ja Sowieso niet for my pleasure Festival of Young Performers zou het ook nog kunnen zijn als het over Ajax gaat
Sowieso is Studio Voetbal niet lekker napraten, het wordt met het jaar slechter dat programma. Slecht geïnformeerde analytici die de meest saaie onderwerpen lang aanhouden (4-3-3 of 4-4-2 en daar een half uur over praten... big fucking deal...) terwijl er veel interessantere zaken te bespreken zijn, zoals de gespeelde wedstrijden. Alhoewel dat tijdens de weekends waarin toppers gespeeld worden wel anders is, qua gespreksstof, is het verder niet veel meer wat Studio Voetbal te bieden heeft.