Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, maar goed als ik een vijand zie liggen in zijn Last Stand dan loop ik er echt niet voorbij met de gedachte 'die is van iemand anders'. Die schiet ik dan ook gewoon dood, dus het is een beetje hypocriet om te zeggen dat je er een hekel aan hebt. Het is vervelend

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Voorbijlopen? Als je niet oppast schiet hij je dood :+.

3. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nu zinin nazi zombies nieuwe map?:)

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

Hoeft niet, je zicht is nogal beperkt met Last Stand

5. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer beperkt dan als je niet in last stand ligt, je ligt alleen (dus als er iemand 'boven' je loopt dan zie je dat niet meteen) ;)

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt denk ik dat als je bijvoorbeeld onder een raam oid ligt je minder goed kunt zien of er iemand aankomt. Hebben jullie zin om met een groepje wat TDM/Ground War te gaan spelen? Zelf ben ik echt te wisselvallig, soms speel ik echt te kut en wil niks lukken en het potje daarna haal ik opeens wel goeie scores.

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Over het algemeen word je dood geschoten bij obstructies, en als je op de grond ligt kan je daar niet voorbij/over of langskijken. Dat bedoel ik

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    hoe dan ook de perk moet verbannen worden :D please MW2 laat zien hoe het wel moet.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hou nou is op om MW2 de hemel in te prijzen. De game ziet er wel uit dat het een mooi vervolg word maar WaW en MW / MW2 zijn totaal verschillend.

Juggernaut is schijt ... erge is dat Prestige 10 mensen hem ook gebruiken. Gewoon handig mee omgaan en een betere gun kiezen als hun. Meestal schiet je ze dan gewoon neer :+ Ze hoeven niks uit MW2 te halen want de game zal met veel nieuwe shitzooi aankomen. Ben benieuwd!

Waarschijnlijk krijgen we deze week "nieuws" over The Final Pack van WaW. Hopelijk in Area 51 ... maar hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen ( er zijn immers meer zombies in Duitsland / Japan ) dan in Amerika.

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik hemel MW2 op wanneer ik dat wil!!! Het wordt waarschijnlijk een uber shooter, MW1 in het kwadraat. En ja ik vind COD:WaW ook gruwelijk vet!!!! :D dus geen paniek mannetje.

PS: Modern Warfare 2 wordt gruwelijk!!!

Ow en over 10th prestige mensen, tja 10th prestige zegt niets, de meeste zuigen echt super hard. Ze hebben gewoon 25 + dagen op hun lijst staan. Dan is iedereen 10th prestige :).

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    :lol:

Klootviool ... :+

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14

13. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jemig, ga dat lekker doen in het MW2 topic.

14. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Perks die verboden moeten worden in MW2:

-Juggernaut
    -Martyrdom
    -Deep Impact
    -Last stand
    -Stopping Power

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Juggernaut? Makkelijk te ownen hoor! Pak gewoon Stopping Power of die Perk waardoor je 2x zo snel schiet.

Martyrdom? Ja, altijd lastig ... maar je gaat ook dood door normaal gegooide nade's. Gewoon opletten en niet gelijk gaan Tea-Baggen als je iemand z'n schedelinhoud verspreid over de vloer.

Deep Impact? Ben het met je eens, beetje nutteloos aangezien de wat zwaardere kogel types toch wel door de muur heen gaan.

Last Stand? Jep, mag ook weg. Als je iemand door z'n kop schiet is hij gewoon dood en gaat hij niet half-gaar op de grond liggen.

Stopping Power? Mag ook weg, nutteloos ... ze mogen dit vervangen door verschillende type kogels.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik kwam er gisteren achter dat ik deze game geeneens had uitgespeeld.. Dus ging even verder met Veteran, maar het is gewoon achterlijk hoeveel granaten er in dit spel worden gegooid.. Moeten ze echt niet doen in MW2, want dit maakt de game eerder frustrerend dan moeilijk.

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    :b: O-) ik vind ook een een schatje hoor :+

18. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het heette toch ook Call of Duty : World of Grenades, of had ik dat nou mis?

Nee klopt, het aantal granaten is achterlijk, maarja, weinig aan te doen.

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit atm vast at Corkscrew & Blowtorch. Heb hem al uitgespeeld op Hardened maar dat is niks vergeleken met Veteran.

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    jah veteran kan een pain in the ass zijn, echter er is een tacktiek. Je moet vooruit gaan wil het spawnen van soldaten stoppen. Gewoon altijd vooruit proberen te gaan. Op stukken dat het echt niet lukt gewoon proberen om in de verte een plekje zoeken waar je achter kan schuilen, smoke in de tent, en rushen en sprayen en prayen. Naar je plekje en meteen gaan liggen. Hopelijk schuiven je maten mee op en stopt het respawnen. En CHECKPOINT. Owjah vergeet niet granaten terug te gooien die aan je voeten liggen ;) succes!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina