Panasonic heeft een firmware update voor zn G-serie die het probleem met blu-ray die wordt afgespeeld op 50/60hz oplost.
De eerste berichten van mensen wiens problemen zijn verdwenen na deze update zijn al geplaatst.
Probeer jij die update ook s! Je weet nooit of het helpt.
Ja, want als jij een full hdtv hebt, zal jij alles in full hd kijken. Jouw tv kan namelijk niets anders weergeven dan full hd.
Het verschil zit m hierin: als je een dvd afspeelt mbv je xbox en je hebt deze op je tv aangesloten met hdmi of vga, dan neemt de xbox de upscaling voor zn rekening.
Heb je de xbox aangesloten met een componentenkabel, dan doet je tv zelf de upscaling.
Ik herinner me ineens een zo'n gevalletje van iemand die ook zulke problemen had met GTA4. Lange tijd aan het zoeken geweest wat het probleem zou kunnen zijn en heb hem zelfs een hd componentenkabel opgestuurd die ik hier toch nog dubbel had liggen. Niets hielp.
Wat bleek?: was zn dvd tje gewoon niet goed, want toen hij een andere erin deed was het spel ineens wèl scherp!
Probeer de game s te ruilen of doe die van een maat erin.
(en eh: de Beeldscan moet absoluut UIT staan hoor )
Dat verschilt nogal per tv hoor. 1080p op componenten ziet er al geweldig uit, verwacht geen wonderen.
Veel hdtv's accepteren echter nog geen full hd over componenten en dan kan het iets schelen, maar je haalt veel meer resultaat door de beeldinstellingen van je tv goed te zetten!
Lees de startpost maar s goed door.
Laatst bewerkt: 16 aug 2009