[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Lord of War op tv gezien, eigenlijk best toffe film, heb me de hele tijd vermaakt 7,5/10

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ook Lord of War gezien. Prima film, dat ik die niet eerder heb gezien! :) 8.5/10

Vanmiddag eigenlijk zonder dat ik het in de gaten had (:+) naar Danny Deckchair (200[noparse]:cool:[/noparse] gekeken. Een erg komische film met een romantische tintje, uit Australië. Kijkt prima weg en bevat genoeg humor :) 7.5/10

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Angels & Demons - Na het lezen van het boek waren mijn verwachtingen al dat de film nooit kon waarmaken wat er allemaal in het boek werd verteld en uitgelegd, maar om de hele verhaallijn te veranderen en daadwerkelijk alles te veranderen met alleen een soortgelijk plot, belangrijke personages uit het boek gewoon weglaten etc. etc. dat kan gewoon echt niet. Totaal belachelijk, bijna geen enkele scene kwam 100% overeen met die van het boek... 1/10

4. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Indiana Jones and the kingdom of the crystal skull

Ja, duidelijk de minste van de 4, maar dat was ook wel al te verwachten na al die recensies. Geen slechte film, maar van een Indy film had ik toch wel wat meer verwacht..

6.5/10

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zal best, maar ik zie het niet:p

Nu kan het ook wel liggen aan het feit dat Pulp Fiction een van de eerste filsm was die deze opzet koos. (bij mijn weten dan). Na Pulp Fiction zijn er een hele boel andere films gekomen die dit concept ook zijn gaan gebruiken. Hierdoor zie ik mischien de "klasse" van Pulp Fiction niet, terwijl iemand die Pulp Fiction in 1994 heeft gezien dat wel ziet. Ik zag die film namelijk nu pas voor het eerst.

Een andere verklaring heb ik er niet voor.

Laatst bewerkt: 16 aug 2009
  6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    BS! Een klassieker is een klassieker.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het is een film die vooral geniaal is door de dialogen, het goede acteerwerk en de vette personages. Als ik die film kijk verveelt het me echt geen moment. Luistert en kijkt enorm boeiend. Onbegrijpelijk dat je het als saai bestempeld.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Zo ging Robert Langdon in de film in een keer naar Rome, terwijl hij in het boek naar de deeltjesversneller ging met een soort half spaceship. Beetje jammer idd, maar toch was het een vermakelijke film.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Verveelde me dus ging vrijdag met een paar gasten naar The Perfect Getaway.

Pluspunten: we zaten als enige 4 in de bios, dat was vet :D. De film zelf was niet echt spannend moet ik zeggen, en een tikje voorspelbaar misschien. Kwestie van afstrepen zullen we maar zeggen, klassiek trucje dat je ook vaak in Baantjer terugzagen. We zaten dus al in de pauze te discussieren hoe die zou aflopen.
    De special effects zijn zeer matig btw, maar de beelden zijn wel mooi.
    Het hysterische einde kwam me keel uit.

5,9/10

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Net 17 Again gekeken.
    Leuke komedie, gaat over man die in een scheiding zit en alles weer wil veranderen, daarom wordt ie opnieuw 17 en komt ie op school met z'n eigen kinderen etc. En uiteindelijk probeert ie het weer goed te krijgen met z'n vrouw, erg leuke film!

7/10

Nu The Hangover, begin was al goed:cool:..

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Tja en zo kan ik nog wel een uur doorgaan, misschien komt het omdat ik het boek recent nog heb gelezen.. Anyway gewoon zo frustrerend vond ik het dat ik niet meer 'normaal' naar de film kon kijken, if u know what I mean ;) Kan me best voorstellen dat het voor het 'gewone' publiek nog wel te pruimen was, maar ook niet meer dan dat lijkt me. :)

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Net klaar met The Hangover.

Vond hem stuk minder dan werd verteld. Geen enkel moment echt dubbel gelegen maar dat komt denk ik meer door het tijdstip waarop ik net heb zitten kijken;). Ook maar keer andere keer kijken. Wel leuke film maar had er meer van verwacht.

6.5/10

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ligt niet aan jou, had ik ook, hij is een beetje gehyped. Wel vermakelijke film overigens.

14. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Banlieue 13 - ultimatum
    Deel 2 van de toch al vette eerste deel. Vond deze zelfs beter, vette actiescenes. Krijg zelfs weer zin om Mirror's Edge voor de dag te halen.

8.6

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Jay and Silent Bob Strike Back

Erg vette film, erg droog en gewoon grappig.

9/10

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    The Shawshank Redemption

Voor de tweede keer gezien en hij is echt zonder twijfel briljant. Wat een topfilm, echt 1 van de beste films die ik ooit heb gezien. Wel behoorlijk ontroerend en bij sommige stukken moest ik toch wel echt slikken.

9.8/10

Cars

Had hem al een keer gezien op dvd een tijd geleden, vond hem toen wel vermakelijk maar eerlijk gezegd niet zo bijzonder als iedereen zei. Zag hem zaterdag op tv met mijn vriendin en toen zag ik pas de pracht van deze film. De animaties zijn prachtig, maar het verhaal en de boodschap die het meebrengt is al helemaal mooi. Het hele 'autowereldje' is ook harstikke leuk gedaan en de personages zijn stuk voor stuk geweldig. Echt 1 van mijn favoriete animatiefilms, waarvan ik zeker weet dat als Cars uitkwam toen ik 6 was ik hem nu 100x had gezien.

9.2/10

17. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Apocalypse now redux

Tja.. wat kan ik ervan zeggen. Coole film, ik vond alleen het stuk bij de Fransen iets te langdradig en misschien wel overbodig. Maargoed, dat krijg je bij een redux versie van 202 minuten.. Ook vind ik het niet de beste oorlogsfilm ooit gemaakt, vind Full metal jacket en Saving private Ryan beter.

8.5/10

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Gisteren 17 Again gekeken. Echt een hele leuke film. Leuk bedacht (vooral die Ned is een baas) en leuke humor (geen kaskraker grappen ofzo, maar wel leuk).

8/10

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Oldboy.. tja.. top 3 beste aziatische films..

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Godver die film heb ik gisteravond gemist!!!! Ik wist dat ik wat gemist had!!!! :x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina