Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je hebt hier mijn punt ook over de game. Heb hem verkocht, dat blijft zo, omdat het gewoon sneller saai werd dan Oblivion. Oblivion heeft een veel vrolijker uitstraling en ik blijf dat om die reden doorspelen. Hadden ze maar eerst een nieuwe TES moeten uitbrengen bij Bethesda. ;)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Oblivion kon ik me langer mee vermaken maar dat was puur omdat er meer te doen was. Ik vind kwalitiatief gezien Fallout beter, de quests zijn veel gevarieerder, in Oblivion zaten wel heel veel cut and paste dungeons.

Daarnaast blijft de wereld van Fallout echt een kunststukje, de art direction is zo ontzettend strak gedaan. Als je negatief wilt doen kun je zeggen dat het allemaal maar grauw en grijs is maar de hoeveelheid detail en variatie die er in de wereld zit is voor zo'n grootschalig spel echt indrukwekkend.

Overal waar je gaat zoeken vind je wel wat en in elk hoekje en gaatje is weer wat unieks te vinden. Vind het ook echt goed hoe er heel subtiel toch een aantal fantasy elementjes in zitten zoals onze grote vriend harold (en bob)

Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hier heb jij weer eens sterk punt. Killzone II is ook zo'n goed voorbeeld. Grauw Grijze shooter, maar wel een top game. Moet hem nog steeds uitspelen. ;)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik geef jullie gelijk. Ik vind een levendige wereld zoals Cyrodiil toffer dan de grauwheid van the Wastelands. Maar Fallout is wel 10x zo spannend. Ook een tikkie moeilijker.

5. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk ook persoonlijke smaak, vond Oblivion en Fallout 3 allebei vet (Morrowind vond ik by the way nog beter dan Oblivion), maar ik kan me voorstellen dat mensen het saai vinden om door zo'n grauwe wereld te lopen als Fallout 3, ik daarentegen vind ik het echt leuk om dat te doen, en nieuwe plaatsjes te vinden.

Over dat ik Morrowind beter vond dan Oblivion: Er zat meer fantasie in. Bij Morrowind had je echt allemaal verschillende fabeltjes dieren en de plaatsen waren vol fantasie. Oblivion vond ik dan weer meer op de echte wereld gebaseerd. Plus dat de theme van Morrowind gewoon duizend keer meer episch is dan die van van Oblivion:cool:

Klik hier voor de soundtrack van Morrowind :D

6. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind in fallout vooral de sfeer echt briljant. Je heb gewoon het gevoel dat de hele wereld is blijven steken in de 50's (maar dan met al die technologieën ;)).

Ik vind de sfeer echt heel goed neergezet. Ook die radio 8). Allemaal oude liedjes, en die gestoorde "Three Dog"...

7. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Die liedjes en Three Dog vond ik egt te mooi. Die liedjes ging ik na een tijdje meezingen.:p En Three Dog die zegt dingen over je op de radio. Als je et slecht heb gedaan zegt ie et en bij goed ook. Dat soort details vind ik mooi:thumbs:

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hahah, bedankt man. Fallout 3 is inderdaad spannender, maar Oblivion ontspannender. ;)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was altijd te lui om die radio uit te zetten. En werd ik helemaal gek van die liedjes. 8)

Vond Fallout 3 toch wel beter dan Oblivion(mag ook wel voor een game die 3 jaar later uitkomt) maar als ik naar het aantal uren kijk wat ik in beide games heb gestoken, dan heb ik toch een stuk meer in Oblivion gespendeerd.

10. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    I don't want to set the woooooooooooooooooooooorld on fire...

I just want to stallllllllllllllllllllllllllllllllllll...

A flame in your heart...

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Treeeeeeeee Dog Aaaaauw . ;)

Vind hem de vetste bijpersoon.

12. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Als die dan zo aant gillen was gilde ik altijd mee:lol:

This is Three Dog here AAUUUOOWWWW :+

Geniaal\o/

Moet nog steeds Broken Steel uitspelen, ga ik deze week nog zeker doen :)

13. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Gast.

Je gilde mee?
    8)

14. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Niet echt gillen, maar wel duidelijk hoorbaar:cool:

Laatst bewerkt: 18 aug 2009
  15. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Maaja, ik had vroeger ook alle A2 Racer spellen 8). Iedereen heeft wel iets.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Oftewel: Oblivion was relatief beter ;).
    Maar het zou ook niet leuk zijn als ze gelijk TESV hadden gemaakt ipv Fallout, want dit is echt leuke afwisseling.
    De scary sfeer is eng ja. Jammer dat Bioshock het ook al van Fallout had 'gejat' waardoor het niet meer uniek voor me was.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Radio....damn was dat ding alweer vergeten! Die staat nu dus al zo'n 7 uur (echte tijd) uit ofzo 8)

Ik vind dit spel gaver dan Oblivion. Er gebeurt meer, de verhalen zijn meeslepender en gevarieerder en ik heb minder een copy-paste gevoel qua omgevingen (en dungeons!). Daarnaast zijn de npc's veel interessanter en met meer eigen stemmen.

echter Oblivion is ook gaaf :)

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik erger me er nog steeds aan dat ik geen ammo meer heb.
    Net die Fire Ants quest weer gedaan, tis gewoon kut. Aan het einde had ik echt helemaal niks meer over, en aan het begin weet ik niet zo 1 2 3 een plek waar ik 556mm ammo kan halen.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zit eigenlijk zelden zonder en ben nog maar level 3. Heb je die survival guide al afgemaakt? Ik kom echt veel mannetjes tegen en die droppen allemaal ammo. (Raiders, supermutants)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik heb de Super Duper markt al beroofd ja.
    Ben jij al naar Minefields geweest?
    Probleem is dat ik gewoon moeite heb om er te komen, om ik maar een handvol kogels heb.
    Terwijl ik wel al meer dan 800 caps heb (ben level 4 atm).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina