FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Alsof dat nu nog niet erg genoeg zichtbaar is...

    Eigenlijk zou de snelheid tussen Fifa 2008/2009 perfect zijn.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.235
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ja, maar als niet gebeurde, hoop ik nog wel een beter verschil bij Fifa 2010.

    Ik speel meestal alleen manager mode, en daar weet ik nog niks over. Ook nog niks bijzonders over kunnen vinden. Meestal bepaal ik daar vanuit of ik een footie haal of niet.

    Hoop vooral dat de menu's weer simpeler zijn, want vond die in 2009 echt onleesbaar klein. Letters soms onduidelijk, maar voor de rest wel ok.
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Laatste ben ik met je eens. Kon de letters op mijn oude tv ook nauwelijks lezen, en dan vooral bij Ultimate team. Nu op mijn nieuwe tv heb ik daar geen last meer van, maar kan me wel voorstellen dat het voor de mensen met nog een redelijk 'oude' tv, zich hieraan ergeren.
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb nog een redelijk oude tv, maar wel breedbeeld dus ik heb nergens last van. Eerlijk gezegd heb ik liever gewoon dat ze niet teveel veranderen met Fifa 2010 behalve wat kleine dingetjes eruit en een beetje oppoetsen, maar ik vond Fifa 2009 al goed genoeg. Ik vind het bijna jammer dat 2010 bijna komt :'-(
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Buitenkant voet afschaffen, nee please. Dat is zo freaking baas. Buiten de 16 met buitenkant voet schieten en zo de bal helemaal zien curven richting de goal. Baas is dat. _O_

    Hoop ook wel dat je nu eens laag kan schieten, dat mis ik wel. Wil gewoon eens een keiharde poeier geven.
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dat ze ervoor zorgen dat de game regiovrij is :+.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    JJ van gamekings zit nu bij ea presentatie dit twittert hij

    Lijkt erop dat he je eigen hoofd op speler kan plakken in FIFA 10. Cool
    Heel goed. Je kunt teams die te goed zijn uitzetten zodat je ze online niet tegenkomt
    FIFA 10 is echt extreem verbterd op zo veel fronten. Hopen dat ik de reviewversie binnen een week of twee binnen heb. Kan niet wachten
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tof, Real meteen uit zetten. :+

    Om je gezicht te importeren heb je wel weer zo'n camera nodig.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor dat eigen foto-gebeuren zal je wel weer zo'n Xbox Live Vision Camera nodig hebben.. Beetje jammer.

    Edit: Zucht.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tweede keer vandaag, sorry. :+
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus je kan bijvoorbeeld instellen dat je een max van 3.5 sterren wilt spelen?
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. :+

    Maar hoe gaan ze dat dan doen met instellen? Op Favorite Team? Want dan kan je het makkelijk omzeilen natuurlijk. Dan stellen de lamers gewoon Wycombe als favo team om vervolgens naar Real te gaan.

    Geen camera nodig btw:

    Zal MS niet blij mee zijn 8)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat kon zelfs al met Facebreaker. Dus dat is niks nieuws. ;) (dus nu zal MS ook niet opeens boos worden.:p)
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, denk dat je dan alle teams van 4 sterren en hoger moet aanvinken zodat je ze niet tegenkomt. Maar, kies je dan voordat je een speler gaat zoeken, welk team je wilt zijn? Moet eigenlijk wel..
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan niet wachten _O_
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga denk ik niets meer lezen over Fifa 10 want dan krijg ik alleen maar meer zin op het te spelen
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zie wel aantal goede verbeteringen, zoals dat de keeper wat intelligenter is. Zo zie ik 'm een rebound pakken terwijl in fifa 09 de zachtste kopballetjes vaak nog erin gaan omdat de keeper te traag is om terug naar de goal te lopen.
     
  18. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Trailer ziet er nice uit. De bal schuift echter nog wel eens apart over het gras op onnatuurlijke wijze. Maar nogmaals, nice! Worden 2 voetbalgames dit jaar voor mij. :)
     
  19. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Veel NIEUWE screenshots!

    Het ziet er echt gruwelijk mooi uit allemaal.

    Dit filmpje hieronder is de gehele persconferentie van vandaag (inclusief de trailer die we al gezien hebben).



    Edit: Ik zit het nu te kijken en het ziet er erg goed uit allemaal. Ik ga alleen wel hélemaal stuk om die gozer op de achtergrond...8)
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2009
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Check Bosingwa's shirt. Hij heeft er zo'n andere lange shirt onder. Tof! Dat miste ik. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina