hoe zit t met de maximale aantal pogingen die je mag doen op een level. ik hoorde op die gametrailers review dat er een limiet aan zit. wat betekend dat als je eroverheen gaat? kan je dat level dan gewoon helemaal niet meer spelen? snap t niet echt.
500 pogingen en 30 minuten, als je het dan tegen die tijd nog niet hebt gehaald dan mag je het level opnieuw spelen. Soms gaan die pogingen erg snel, kom je vast te zitten bij een stukje en voordat je het weet ben je 50 pogingen verder. Het is veel trial and error, veel uitzoeken wat de beste hoek is om een sprong te maken. Btw, Hard is echt hard en impossible is gewoon te moeilijk. Het is wel een spel waar je beter in wordt en het is zeer verslavend. Nu moet ik nog even Sjacco's scores verbreken
Hmz...dan ga ik maar niet meer verder met extreme, maar ga ik weer ff opnieuw goed tijden en scores neer zetten !
Ben nu halverwege hard ofzo en 1 stapel banden is echt te irritant. Morgen weer verder anders valt mijn duim eraf.(geen idee waarvan, rechter duim doet nauwelijks iets ).
Hoe komt het eigenlijk dat ik zelf de replays niet kan terug zien van spelers op de leaderbord, terwijl mijn vrienden dat wel kunnen? Echt VAAG! Iemand ook met dezelfde probleem?
Valt wel mee! Van 22:30 tot 01:00 ongeveer. Ook niet alles op goud hoor, vanaf medium sowieso bijna alleen maar zilver/brons! Maarja is mijn eerste run through. Ik had bijna je flipper record verbroken, haha. Zag je naam staan en toen crashte ik.. Ja ik vroeg het me ook al af, mis ik een knopje ofzo?
Je kunt geloof ik alleen replays van de top5000 bekijken, en alleen het overall-leaderboard van elke baan. De knop voor de replays is Y trouwens.
Mijn vrienden kunnen de replays bekijken van nummer 1 van de wereld en ik kan dat NIET. Mijn vrienden kunnen replays van mij terug zien en die van hun vrienden van de friendlist en ik kan dat ook weer NIET. Ik vind dit echt belachelijk.... Ps. ik zie alleen de groene button A voor info Gamercard en rode button B voor back
Jep, bij Leaderbords..... Alleen moet je het geluk hebben dat je het ook terug kan zien. Bij mij kan dat helaas niet...
vette game! Was me aan het vervelen vanmiddag en dacht weet je wat ik ga trials HD gewoon kopen. En vermaak me al de hele middag! Leuk man! Is er ook een multiplayer optie? Heb zover nog niet gekeke