ik geloof 30 of 50, weet niet meer precies, ik had er 16 in ieder geval. Ik kan hem nog wel beter denk ik want ging best kut die poging, maar dat ga ik straks proberen En nee egelhunter, geen multiplayer, afgezien van leaderboards en map sharing.
Welke motor is word trouwens het meest gebruikt? Of verschilt dat per tracks? Ik was namelijk aan het proberen om mijn records van de easy en medium tracks aan het verbeteren en het is toch knap lastig om de nummer 1 van de leaderbords na te bootsen. Misschien gebruik ik wel de verkeerde motor, kmoet zoiezo nog een paar unlocken
Ik denk dat ik de oplossing heb. Ik denk dat je bij 'leaderboards' kijkt in het hoofdmenu, daar kun je replays niet terugkijken. Je moet naar 'play game' gaan en dan de moeilijksheidsgraad kiezen en dan wanneer je een baan kiest niet op A drukken maar op Y. Dan wordt het scoreboard voor die track geladen en kun je (bij het overall scoreboard) wel replays bekijken als het goed is. Geldt ook zo voor de skillgames.
Ik denk dat de meest gebruikte toch die 2de 250cc motor is. Ik heb nog nooit een replay gezien zonder die motor eigenlijk in de top 10 Bij de easy en begin van medium levels ligt er meer aan hoe je zo snel mogelijk een level doorkomt, en dat je precies goed op de schansen neerkomt om snelheid te maken enzo. Daarom vind ik die begin levels zo saai, alleen maar snel rechtdoor rijden, ik vind het leuker om die moeilijkere levels met zo min mogelijk fouten te doen.
Nou, heb zojuist het tweede extreme level (going up volgens mij?) gehaald! Nou alleen Inferno nog...maar of me dat ooit gaat lukken ?!?
Goed bezig Inferno 2 is volgens mij de makkelijkste van de 4, ik krijg die andere (nog) met geen mogelijkheid op goud gehaald hoor. Inferno is gewoon paar moeilijke sprongetjes en that's it. Best kort..
Hmz....die was idd ook wel echt heel kut! Heeft me bijna een controller gekost ! Maja, Inferno 2 net ook al bijna ! Edit: aaargh! Fuck Inferno !! Net bijna een uur zitten proberen, kom maar niet voorbij dat stuk met die twee schuine pallets :{!
Ik heb wat mensen toegevoegd voor maps als dat ok is. Niemand speelt dit meesterlijke spel in mijn vriendenlijstje Ski springen 199.24m *)
Extreme maps lukken me ook niet.. Van die stukken waar je van paal naar paal moet springen wordt ik echt gek
als iemand naar mijn records wil kijken ( al ben ik pas gister begonnen) voeg mij toe: The Egelhunter
tot en met medium alles goud gehaald... nu wordt het echt tricky so I guess... wat een verslavend spelletje
Ja, de truc schijnt te zijn dat je het voorwiel via een wheelie over het einde van de schans krijgt zodat er een katapult-effect wordt meegegeven wanneer het achterwiel er net af is. Ook is de timing daarna van de Y knop belangrijk plus het vasthouden van omhoog+rechts op de + druktoets om verder te vliegen.
@Dusky wellicht een idee om bij je startpost evt. een gamertag lijstje erbij te doen van mensen die tijden willen vergelijken ????? Dan doe ik iig mee. Ben best benieuwd wat de records zijn van sommige mensen hier.
ja goed plan. Of anders doen we hier toch een lijstje maken. Ik begin, voor de rest word het kopieeren/plakken en naam toevoegen voor diegene die er interesse inhebben: Live account: The Egelhunter