Op de online marketplace is ie nog niet te vinden, en het staat ook nog niet tussen de New Arrivals. Kies ipv New Arrivals dit: All Games Browse F Fuel
Fuel straks ook maar eens proberen. Gisteravond ook eindelijk (ja, echt ) eens Halo demo gecheckt. En er gewoon de tijd voor genomen. RTS op de console blijft een beetje mwoah, maar het speelde op zich niet verkeerd. Nog geen skirmisch potje geprobeerd.
Toen ik die post maakte was die link ook nog niet beschikbaar. Ze zijn de laatste tijd een beetje traag met de Marketplace updates. Inmiddels staat de demo ook gewoon bij New Arrivals.
Demo: Call of Juarez: Bound in Blood Content: Call of Juarez: Bound in Blood Demo Price: Free Availability: All Xbox Live regions Dash Text: [ESRB: EC (Early Childhood)] Download the demo. Add the Call of Juarez: Bound in Blood Demo to your Xbox 360 download queue http://marketplace.xbox.com/games/m...25553081C?cid=MajorNelson&partner=MajorNelson
Jammer! Ik dacht net als de eerste multiplay demo toen met de eerste Lost Planet. Was wel geinig toen, 6 vs 6 dacht ik.....