[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Koop je hem bij FRS voor 2,50. Kost geen reet.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ga ik ook sowieso nog doen, film moet je eigenlijk in je collectie hebben.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pineapple Express

Gelijk in me top 5 van comedy's. Altijd geniaal dit soort films. Big Lebowski staat nummer 1 maar deze komt er dicht bij. Heb me kapot gelachen en de dialogen zijn geweldig.

9.5/10

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Shawshank is idd écht een superfilm.
    Alleen als je alles al gezien hebt is de 2e keer een stuk minder.
    En dat geld lang niet voor alle films.

5. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Shawshank is wel een goede film, maar in mijn ogen nogal overrated.

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hahaha die film was zooo vet :lol:

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Gister District 9 hier in de bios gezien. Moet zeggen dat ik best positief verrast was, 1 van de meeste originele sci-fi films van de laatste tijd. Acteer werk was goed en stijl van filmen trok ik ook wel. Soms iets te cliche maar dat kan ik door de vingers zien.

al met al, een verfrissende spannende Sci-Fi film!

8.5 :thumbs:

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    "Hoop Dreams"

9/10

Had er wel eens van gehoord, maar nooit gezien. Gister was ie op Holland Doc, een docu-film dus. maar is echt de moeite waard.

"Taking over Pelham 123"

3/10

Het plot alleen al is nogal suf..

Door chaos te creëren met een gijzelingsactie die lijkt op een terroristische actie, zorgt ervoor dat de marktwaarde van goud omhoog gaat, en laat hij nou net daar 2 miljoen in geïnvesteerd hebben.

Ok, maar zijn er geen handigere manieren van chaos creëren? Alles is tot in de puntjes uitgewerkt, behalve dan dat de gijzeling zelfmoord is..

Maar dat niet alleen, hij legt een behoorlijke tijdsdruk op. En ook die tijdsdruk is helemaal niet nodig. Die 10 miljoen die hij eist staat nogal karig af tegenover de 300 miljoen die hij met zijn goud verdient. Oftewel, je gaat gijzelaars doodschieten om niets.. Wanneer hij na een uur was weggelopen zonder dat hij de 10 miljoen dollar in ontvangst had genomen, had hij nog steeds de 300 miljoen dollar. Het slaat dus echt helemaal nergens op.

En terwijl heel internet kan meekijken naar de gijzelactie door die webcam van de laptop, ziet meneer Travolta het niet, terwijl hij juist het nieuws op zijn laptopje aan het bijhouden is.

Dan heb ik het nog niet gehad over de debiele "de politie komt er aan met het geld race-scenes", tijdens die hele race zouden in de realiteit meer dodelijke slachtoffers zijn gevallen dan er mensen gegijzeld waren. Natuurlijk kwam iedereen er A-team style uitgekropen, maar wtf..

enzovoort

Oja, en ieder personage MOEST een keer fuck hebben gezegd..

Laatst bewerkt: 18 aug 2009
  9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    2 dingen kloppen hier niet aan ...

Je woont in Gennep? Niet in een grote stad, dus de kans dat je hem gezien hebt is klein.

Film komt pas in Oktober... Pers screening gezien?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    toffe bioscoop waar films al 7 weken voor release draaien :D of zit je in de US ofzo?

edit:// @ Rampage, ik dacht precies hetzelfde :+ zou deze maar wat graag in de sneak willen zien. Heb van de week de review op IGN en een paar reviews op IMDB gelezen en het lijkt me echt wel een bijzondere film. Eindelijk weer eens een beetje een intelligente scifi film

Laatst bewerkt: 18 aug 2009
  11. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Borat

Geniale film :D Meerdere keren dubbel gelegen maar bij het stuk in de hotelkamer kwam ik echt niet meer bij. Tering, wat een perverse humor heb ik toch af en toe :lol:

8.8/10

The dark knight

Ook een erg vette film, er gebeurd altijd wel wat en hij blijft constant boeien. Goede acteerprestaties van Ledger, maar ik vind dat de rol nu zo speciaal word gevonden omdat hij nu dood is. Bale vond ik een stuk minder spannend, maar het eindplaatje is goed.

9/10

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Enige waar ik inderdaad aan kon denken was een sneak preview. Lijkt me een dope film.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Fighting

7/10

film was ok niks bijzonders

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal wel in de US zijn dan ofzo ;)

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Zit in Aruba ;), en tot me verbazing draait hij hier (was wel eerste dag dat hij draaide). Wou alleen dat Up en Inglorious Bastards hier ook al zouden draaien :mad:, al is IB nog niet eens uit in de US, of wel?

16. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Doe ze de groeten morgen in The Paddock ;).

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Net Snatch gekeken op DVD. Pas nog gezien op TV maar moest hem nog eens zien. Nog steeds zo baas als de eerste keer. Héérlijke film, Boris is een held. _O_ 9

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    The Uninvited

Dacht eerst dat het zo'n standaard horror film was met vage geesten enzo. Is het ook wel een beetje maar meer een psycho thriller dan een horror. Erg vette fim, niet verwacht!

8/10

District 9 staat trouwens ook al op internet, morgen maar ff kijken:).

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Fight Club blijft toch echt 1 van de beste films ooit :D

9,5/10

20. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Meesterwerk idd_O_ Moet hem gauw nog een keer zien, is toch al een tijdje geleden dat ik hem voor het laatst heb gezien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina