FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nou je hoeft een Honda niet op 90 te verwachten, maar hij zal zeker boven het team gemiddelde van VVV zitten. En het is logisch dat de competities als de Premier League de voorkeur krijgen boven de onze, zoveel betekenen we niet meer in het buitenland. Ik vond de stats altijd wel redelijk kloppen van onze competitie, en zal ook wel weer zo zijn in Fifa 10
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    80/85 ongeveer, dat lijkt me redelijk voor Honda gezien de waarde van 10 miljoen waar VVV jaren mee kan doen. ;):+
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat lijkt me een beetje overdreven, Honda is nu beetje een hype en alles en iedereen vind hem geweldig, maar kijk eens naar Amrabat, valt hij nu op bij Psv? Niet echt, terwijl hij net zoals Honda de ster-speler was van VVV. Begrijp me niet verkeerd hoor, prima speler maar er is nog altijd een verschil tussen VVV en Psv/Ajax/Feyenoord, en dan nog niet te spreken over het verschil buiten Nederland, dus ergens rond de 70/75 acht ik realistischer
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dus stel dat Honda dan tegen een van ''de drie'' een hattrick scoort? Ach ja, zowel in Fifa als het echte voetbal moeten gamers en voetballers zich inderdaad bewijzen. Je hebt gelijk. Gelukkig is Honda niet zo'n geldvretende brazilliaan als Afonso Alves; had die maar niet 7x gescoord tegen Heracles. :mad: Ben fan van de winnaar trouwens. ;)
     
  5. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Wat een vet filmpje! _O_

    ik kan NIET wachten!!!
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, dan scoort hij een hattrick, wat toch al niet gaat gebeuren, wat dan? 1 hattrick maakt nog geen zomer, hij heeft nu 3 goede wedstrijden gespeeld voor VVV en laat hem dat maar eens een tijd volhouden. Ik ken nog wel zo'n gevalletje genaamd Sulejmani :b:
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Jij hebt zeker nooit naar de jupiler league gekeken? Dan had je wel kunnen weten dat Honda een super seizoen heeft gehad in de Jupiler league.
     
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Honda is meteen Ronaldinho geworden, laat hem maar eens tegen echt goede verdedigende middenvelders spelen, die schoppen hem zo terug naar China.

    Verheug me op de info die morgen gegeven wordt.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Fortuna Sittard - Ajax 1999 als ik me niet vergis. Zo kunnen wel blijven doorgaan. Je hebt gelijk wat betreft Mani Maniak, maar ik zou het niet erg vinden met de Jupiler league te kunnen spelen. Als de namen allemaal officieel zijn gaat het tussen Fifa en PES welke ik koop. Meestal word het Fifa, want PES trok me nooit zo. ;)
     
  10. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Onzin.
    Ik geef aan hoe het met Sulejmani was in FIFA 09 (71 overall). Voor zoveel geld zal Honda echt niet naar Ajax of PSV gaan.
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, dat heb ik wel gezien, en daarvoor in de Eredevisie wist hij 2x tegen Feyenoord te scoren uit een vrije trap. Ik ken Honda echt wel, maar iedereen overdrijft zo gelijk. 80/85 zijn ratings voor spelers bij Man Utd, niet bij VVV
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Is dit niet het FIFA10 topic?

    Wanneer komt die demo eigenlijk?
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    10 september, lezen helpt

    En het gaat ook over Fifa, de rating van Honda...
     
  14. heardofdark

    heardofdark HEARDOFDARK

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    JUPILER LEAGUE zou tof zijn als het erin komt maar honda stijgt daar ver boven uit te goed laat hem naar psv vertrekken ofzo en dan rting 80
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, jupiler league zou zeker leuk zijn. Ben alleen bang dat het (net zoals het nederlands elftal) er niet in zal zitten.
     
  16. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik weet het wel zeker dat beide er niet in zullen zitten
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    We zullen zien
     
  18. heardofdark

    heardofdark HEARDOFDARK

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    toch beetje jammer van EA dat ze de jupiler leauge er niet in stoppen wij staan bijv hoger op de wereldranglijst dan frankrijk en ik heb me nooit verdiept in de zuid koreaanse competitie of de mexicaanse braziliaanse zooi
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat wij hoger staan dan Frankrijk betekent weinig. De Franse competitie is over het algemeen al beter dan de Eredivisie, laat staan de bekendheid. EA moet ook kijken naar de bekendheid. Geef toe, heeft iemand hier ooit met een Poolse club gespeeld in FIFA09? Volgens mij niet echt, dat zal het zelfde zijn voor alle andere niet NL'ers als de Jupiler League erin zit.

    Ik heb echt liever dat ze de Eredivisie clubs goed uitbreiden met stadions en meer spelers die erop lijken inplaats van de Jupiler League. Ook heb ik liever dat ze het Nederlandse elftal eens toevoegen, maar je weet hoe de KNVB is. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  20. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Het lijkt mij ook super als die Jupiler erin zou zitten, heb je tenminste niet seizoen na seizoen dat je steeds tegen dezelfde ploegen moet spelen. Vroeger had je wel fifa's waar het inzat volgens mij, en zat het er niet in, was er ook nog een fifa waarbij er wel ploegen promoveerden en degradeerden dat was ook best tof.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina