Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bedankt voor de tip, misschien heeft Fiasco er wel wat aan. ;)

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Als dat er 1 is, mis ik er nog 3. In die andere 4 DLC kun je ze toch niet echt missen of wel? Heb ook de Explorer perk, dus alles in de main area heb ik. Die achievement van Point Lookout heb ik ook. Covert Ops perk van Operation: Anchorage heb ik ook, zou je zeggen dat je de meeste plekken gehad moet hebben:eek:

3. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even de missie "Reilly's Rangers" gehaald, best een irritante missie met allemaal die Super Mutants.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Thanks hij lag in de Super Duper Mart.

Volgens mij heb ik nu alle customized weapons gemaakt. Weet alleen niet zeker of ik die Shishkebab zelf heb gemaakt of gestolen heb van Vance. Even kijken morgen. Nuka Grenade ook al gemaakt volgens mij, maar ben die al weer aan het maken. En dan vind ik altijd een Nuka-Cola Quantum en nu niet. Zelfs vanmiddag 2 opgedronken en later kwam ik erachter dat ik er een nodig heb. :+ Andere wapens heb ik sowieso in mijn huis in Megaton. Nouja, morgen even kijken.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik moet die shit ook allemaal bewaren, alleen aan het begin is het moeilijk te zien wat handig is en wat je wel kan verkopen.
    Net als die Nuke Cola's, op mijn eerste playthrough heb ik er 40 verkocht oid :mad:.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dan koop je er toch ammo voor terug? Ik weet dat het lastig is ja, maar die letters zijn dan soms praktisch onleesbaar. :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja dat is ook zo irritant, van sommige verkopers kun je na een paar dagen je shit niet meer terugkopen :+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat had Oblivion ook, maar aan de andere kant word soms wel de voorraad weer automatisch aangevuld met nieuwe producten.

Eigenlijks zou ik best wel eens een super prijzenoorlog in een game als deze willen. :+

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, door Broken Steel is de game wel ziek geworden. Kwamen net 3 Super Mutant Overlords achter me aan. Enige optie is dan de Alien Blaster die ik ook heb gebruikt. :+

10. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Kan je ergens kogels kopen voor Alien Blaster?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee, je kunt ze wel vinden in Broken Steel volgens mij.

In die grote mobiele basis in de laatste missie, in de armory

weet niet meer of die ook in Mothership zeta zat,.. dacht dat dan andere alien guns waren

een paar Blackhawk schoten tussen de ogen doet anders ook wonderen :) Je hebt wel een enorm voordeel als je de Grim Reaper perk hebt, als je de eerste in 1 beaurt omlegt maar daarna zonder AP zit heb je alsnog een probleem. Ik heb trouwens de meeste moeite met de Giant Albino Radscorpions, die beesten zijn echt bloedlink. Zat vorige week in mn stealthpak te kijken hoe zo'n beest het aan de stok kreeg met een Deathclaw maar die Deathclaw was echt nergens. Hij had amper een derde van de levensmeter van die scorpion eraf voor hij het loodje legde.

Dat vind ik trouwens ook zo'n beetje de enige toegevoegde waarde van Operation Anchorage, met dat stealth pak heb je heel erg veel stealth critical hits. Soms schiet ik met 1 blackhawk schot een Deathclaw neer. Dat lukt je nooit als ze je al gezien hebben. Is ook heel erg leuk om een beetje met raiders en ander low-level gespuis te fokken, lekker reverse pickpocketten middenin een raiders kamp :D

Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    De onderdelen vlogen je om de oren zeker? :+

13. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze volgens mij vinden in Mothership Zeta. Persoonlijk wacht ik nog even tot de GOTY editie uitkomt, heb ik ook gelijk alle DLC!

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nou bij die chick uit Megaton wordt helemaal niks bijgevuld.. Enige wat ze te koop is, is mijn loot die ik niet nodig heb en wat resterende crap die niemand (lees: ik) koop van haar.

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Fallout 3
    A total of 362 alien power cells can be found.

- 24 can be found together with the Firelance in a random encounter, which takes the form of a greenish explosion overhead. NPCs around encounter area can also pick them up.
    - 120 (10 stacks of 12 cells) can be found in and around the Alien Crash Site.
    - 96 (8 stacks of 12 cells) can be found under an overturned truck in a radioactive crater due east of Fort Bannister. When you see bombed out buildings you may want to adjust your heading a little to the north so as to come right into it. There may be some Enclave at the site and an Enclave Scientist at the truck checking it out.
    - 2-22 without the Scrounger perk (17 on average), or 2-122 with the perk (92 on average), can be found in two ammo boxes in Fort Independence, in the Outcast weapons room (Hard locked door) where you find the Miss Launcher. The method by which the outcome is determined (rolling for 1s at a 75% chance, 10 and/or 50 times) pretty much guarantees that the results will be on the high side (i.e., near 75% of 10 or 50).

Broken Steel
    425 more can be found in Broken Steel.

- In Broken Steel more can be found inside Olney Powerworks. In the room with the automated turrets and walls of computers, just above the turrets there are two ammunition boxes each with an average of 46 (Scrounger-affected esteem).
    - A nice amount can be found in the Armory of the Mobile Enclave Crawler at Adams Air Force Base along with an Alien Blaster: from 10 to 12 are inside the Alien Blaster case in the armory (this particular stash is NOT affected by the Scrounger perk). Plus, inside the 3 medium-locked ammo crates just below the Blaster's, you will find an average of 46 cells each, pretty much like the containers in Fort Independence's storage room, assuming that you have the above mentioned perk; otherwise, you will not get more than 30-36.
    - During the Shock Value quest, as you near the core of Olney Powerworks and the Tesla Coil there are around 36 (3x12) power cells laying on the Tesla Stoves and tables in the room directly before the Tesla Coil.
    - If you destroy the Citadel during the "Who Dares Wins" quest, 72 (6 clips of 12) can be found in the armory in a room with mini nukes and tesla cannons.

Mothership Zeta
    There are approximately 365 APCs on Mothership Zeta, there may be more but this is the list so far:

- 48 (4 x 12) on the back shelf of the room where you reunite with Sally after she guides you through the Steamworks, there is also a healing archway and two containers in the same room.
    - 44 (2 x 12, 1 x 20) on the floor and on the shelf in the Robot Assembly area, it is just past a teleporter room with some Alien Epoxies outside.
    - 26 (2 x 13 ) in a box with a Nuka-Cola Quantum on the second floor of the Engineering Core where Sally and the other NPCs are located, it will only appear after the third core is destroyed. The box is located on a railing behind the Workbench, you will have to either jump or pull it over from the side.
    - 51 (3 x 12, 1 x 15) on the shelves next to the Atomic Pulverizer, in the Weapons Lab area.
    - 87 (6 x 12, 1 x 15) on a set of tables towards the end of the Weapons Lab area near where the Destabilizer is found; they can be found with some assorted items like a Gatling Laser, Plasma Mines, and Tesla Armor.
    - 109 (7 x 12, 1 x 25) on a set of shelves under a catwalk in the Biological Research area, where you reunite with Sally and the others.

Tips for locating
    - Alien Power Cells glow in the dark. This can be useful for finding them, since they are small, but they may be scattered randomly, making them hard to spot. Even small dips in the ground or tufts of grass can hide them.
    - Another way to find them is to order Dogmeat to search for ammo when the cells are nearby.

16. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    TNX iedereen :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dan heb je toch wel geld voor ammo lijkt mij? Nou, dan moet je even Tenpenny Tower bezoeken en naar Gustav vragen of zoeken. Ammo zat. ;)O-)

18. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raakte egt gefrustreerd toen ik de Nuka-Cola Challenge ging doen, omdat ik niet meer wist welke flesjes ik nou had opgepakt....
    Maar uiteindelijk(<---- is dat 1 woord?:+) wel gelukt:D

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niet twijfelen, Point lookout is verreweg de beste DLC, qua. verhaal en lokaties veel beter dan Broken Steel

20. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Das volgens mij best lang geleden dat ik dat had gezegd :+

Hoe lang doe je ongeveer over Point Lookout?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina