Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat dit topic over Call of Duty: Modern Warfare 2 ging????


    slap geouwehoer over of je de game voor release mag spelen blabla bla
     
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Inderdaad, ongelofelijk zeg.

    Ik open telkens deze topic om te zien of er iets nieuws is omtrent het spel en/of BETA.

    En telkens lees ik slap geouwehoer over of je het spel voor de release mag spelen. :mad:
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is zeldzaam en wordt vrijwel nooit toegepast. Ik heb het in de praktijk nog nooit meegemaakt in ieder geval. Dat is trouwens direct één van de weinige restricties, als je ze als retailer eenmaal hebt mag je stunten met de prijs wat je maar wilt wat de consument goed heeft gedaan :). En het blijft zo datde consument hiervoor nooit aansprakelijk is.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Op verschillende sites is te lezen dat dit de officiele wapenlijst is.

    Maar 2 sniper rifles ?!?! En ze zijn nog Semi-automatic!!
    Valt me ook op dat er veel meer shotties zijn. Ik hoop echt niet dat dit de officiele is.
     
  5. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook niet dat dit de officiele lijst is hoor....

    2 snipers is veel te weinig als je kijkt naar hoeveel mensen er op het moment sniperen in COD4.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Meer sniper rifles mag inderdaad wel, maar er zijn ook een hoop gamers die zich daar aan storen. Met Bad Company is het leuk, maar kan ook een ramp worden. 9 kills achter elkaar zonder enige spanning is niet leuk, dus misschien is deze lijst wel officieel. Als ze de wapenlijst ten opzichte van die van Battlefield hebben aangepast vind ik het wel goed, maar aan de andere kant is deze lijst ook meer adrenaline gericht. Nu hoef je niet echt bang te zijn te worden neergemaaid door de zoveelste sniper. ;):9
     
  7. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje ervaren bent word je niet zomaar neergemaaid door snipers. Eens in de zoveel tijd kan nog wel maar veel gekilled worden door snipers word ik tenminste niet als ik cod 4 speel. Tenzij het aan mezelf ligt(roekeloos rennen, etc etc)
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Áls dit de officiele wapenlijst is, vind ik het vreemd dat IW gekozen heeft voor 2 Semi-Automatic Sniper rifles. Speel zelf tijdens CoD4 best vaak met een M40 of R700 en dat vergt meer kunst dan een M21 of SVD
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Kun je net zo goed zeggen dat ze de M16 eruit kunnen halen want als ik gekilled word komt het wel door dat wapen. Sniperen vergt tenminste wat oefening en dat is wat CoD4 leuk maakt. Ik hoop wel dat ze de ACOG weg halen voor snipers.
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, als ze die ''M40 + Acog scope'' bug er maar uithalen
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop juist op meer dan 5 snipers en als het ook kan een snipermode.
    Gewoon een soort van TD maar dan alleen snipers.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Enemy at he Gates mode. O-)
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal vast wel gebeuren maar dan op PC via mods en dergelijke. Denk niet dat er mainstream genoeg animo ervoor is
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Volgende week nieuwe Video van een PERK dat gewild is door veel Cod-fans......

    Ben benieuwd!

    FourzeroTwo: Aiming our next Modern Warfare 2 multiplayer video for release next week. The focus will be on a new Perk that A LOT of you suggested! #MW2

    http://twitter.com/fourzerotwo
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Helaas geen BETA voor MW2!

    GC: Modern Warfare 2 - no MP beta

    Activision has told CVG at Gamescom that there'll be be no multiplayer beta for Modern Warfare 2. You may remember that the first MW game had a huge open beta test that you could say was a massive success in bringing people round to Call Of Duty's multiplayer options. But it looks like there's no need to do that this time round. The sequel will be big enough, thanks.

    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=221588
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zat er al een beetje aan te komen aangezien het zo stil bleef. Had het zelf ook al een klein beetje verwacht aangezien ze de meeste problemen met een interne beta kunnen oplossen. Zo kunnen ze tijd en moeite besparen en zich gewoon richten op de game. De meeste mensen weten inmiddels al dat het een goede serie is dus een beta zou daar sowieso weinig aan veranderen.
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of het hier al bekend is maar er zijn pre-order nummers beschikbaar nu

    1 Call of Duty: Modern Warfare 2 X360 627,567

    bron
    http://news.vgchartz.com/news.php?id=4820

    En dit alleen nog maar in Noord-Amerika :thumbs:

    Gaat de goede kant op \o/
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty: Modern Warfare 2 PS3 196,541

    Vreemd dat er zó'n groot verschil is
     
  19. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het wel begrijpen. Ik heb vrienden die beide consoles hebben maar ze spelen shooters(dus ook COD) alleen op de 360 vanwege de controller en ze vinden Xboxlive makkelijker/gebruiksvriendelijker ivm ingame party's en dergelijke.

    Ik heb zelf niet veel ervaring met PSN maar ik heb laatste tijd geen slechte verhalen over PSN gehoord dus het is idd erg vreemd. Het feit dat er meer xbox gebruikers zijn in noord amerika speelt volgens mij ook een rol
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat zijn wel getallen zeg :eek:. Ik moet die game ook gewoon hebben als die uit is :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina