points???

Discussie in 'Algemeen' gestart door marcoo, 19 aug 2009.

1. marcoo

marcoo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeiendag even een vraagje.Heb sinds 2 dagen nu xbox live en snap even wat niet.Ik wil cod WaW online spelen en kan er weinig mee omdat ik dingen moet downloaden enzo.Nu staat er dat ik points moet hebben om mappack en alles te downloaden.Maar vind die points nog wel duur en je bent er zo doorheen.En als ik points heb hoe weet ik dan bij elk spel dat ik alles compleet heb wat ik nodig ben??Moet ik alles downloaden??

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn nu 3 mappacks voor die game. Het zal dus mogelijk zijn dat je die niet kunt spelen zolang je die niet hebt.
    Je bent natuurlijk niet verplicht om ze te kopen.

Als je via die game naar markplace gaat bij die gamedan kun je zien wat je allemaal kunt downloaden voor die game.

En die punten hoef je niet via je 360 te kopen maar kun je ook online kopen en daar is het goedkoper. Ebay, codes.nl dinges en gamehubs en andere webshops zijn enkele plekken.

3. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat ook niet over compleet. CoDWaW is compleet, je zou die mappacks kunnen kopen als je meer maps zou willen, maar als je dat niet wil, hoef je die mappacks helemaal niet te kopen. Het komt soms wel voor bij CoDWaW dat je niet mee kan doen aan een match omdat je de maps niet hebt. Maar er zijn zat matches zonder deze mappacks.

Zo is dat ook bij sommige anderen spellen, je zult na het kopen van het spel NOOIT nog meer content of mappacks verplicht te hoeven kopen om verder te spelen. Deze mappacks of content kun je kopen als "extra" om de spelduur te verlengen of als je uitgekeken bent op de oude maps.

Zoals Tco al zegt, als je deze extra content bij spellen toch graag wil hebben kun je altijd Xbox Live Points kopen voor lagere prijzen dan jij waarschijnlijk gezien hebt. Goede websites zijn bijv. www.gamehubs.com of www.livecodes.nl

Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    @dikgedrukte
    Halo3 uitgezonderd, er is weinig te spelen als je geen mythic en heroic ofzo koopt

5. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar, maar als hij nu een Halo zou willen hebben koopt hij vast eerst ODST.

6. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, dat vindt ik echt schandalig. Kan gewoon geen ranked matches meer spelen omdat ik die map-packs gewoon niet WIL hebben. Niet dat ik nooit mappacks aanschaf , maar ik vond ze bij Halo het gewoon niet waard.

Je hebt dus gewoon geen keuze...Zou Nelie hier wat aan kunnen doen :thumbs:

Deel Deze Pagina