PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    De graphics zien er wel mooi uit. En sommige dribbel animaties ook wel.
    Alleen ben ik nog niet overtuigd. Ziet er teveel hetzelfde uit als 2009. Sommige passes lijken te snel te gaan, sprinten lijkt ook nog te snel te gaan. Dusja afwachten.

2. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie geen gras, geen balcontact en weer zo'n fantastische animatie van Henry die levenloos naar z'n eigen helft terugloopt en van alle kanten wordt gefilmt.
    Grafics zijn verder wel mooi, zeker de gezichten echt super en het 360graden lopen belooft ook wat.

Hoe zit het nou met een demo, op Insidegamer las ik dat er wel een demo was gespeelt is door mensen, maar ik zie dat ie niet op marketplace staat.
    Er komt toch sowieso net als alle jaren een demo toch?

3. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Op zich wel redelijke spelers:

Mooie goal van Benzema na een minuut of zo. Wel gaat het doelnet iets te enthousiast tekeer.

Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Teleurstellende beelden zeg. Nouja, teleurstellend, ik had al wel zo iets verwacht.

Maar mis ik iets of is de 360 dribbling en passing nog niet in deze build?

En molly, jij vindt het net niet goed bij die goal van Benzema. Weet je wat ik verschrikkelijk vind aan die goal? Dat ene kleine tikje van die verdediger die hem zo inleverd bij hem, en vervolgens een stap naar achter zet en blijft staan.

Dat is nu de gameplay waar ik NIET op zat te wachten, maar wel heel bang voor was. Dit wordt weer een pes waar skills ondergeschikt zijn aan AI scripts.

En dat is kut.

Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  5. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de manier van het bewegen van het net juist zwaar verbeterd!!

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    IID zeg. Dat was me niet eens opgevallen, maar dit is echt irritant vooral als het bij je eigen verdedigende AI gebeurt.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Konami schiet zichzelf weer eens heerlijk in de voet door deze build te laten zien op gamescom. Of hij nieuwer of verouderd is dan de build die nu in de UK is verspreidt laat ik in het midden, dat hij tegenvalt is 1 ding wat wel zeker is.

8. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Tevreden dat het allemaal beter is dan PES2009, spel waarmee ik offline met vrienden ondanks de ergenissen toch nog vaak mee speel.

Wel teleurstellend dat het allemaal maar wat beter is geworden maar niet dat het echt eens goed is omgegooid.. PES2010 zou toch juist een titel moeten zijn dat die terugslaat..

Ik zal FIFA en PES beide gaan checken dit keer.. maar denk toch dat ik voor de 'mindere' PES2010 ga, omdat die gameplay mij realistischer aanvoelt.

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb besloten dit jaa geen filmpjes te kijken aangezien deze niet representatief zijn voor het uiteindelijke spel.

Ik wacht rustig op de demo of het spel zelf, en hopelijk verrast het me positief!

10. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga ervan uit dat de mensen bij Konami inmiddels wel de nodige feedback hebben langs zien komen. Hopelijk kunnen ze nog het nodige tweaken. In de basis is het natuurlijk een fraaie game. Met drie vrienden kan ik nog altijd een heleboel lol hebben tijdens een avondje (en nacht) PES 2009. Dat plezier neemt ongetwijfeld nog meer toe. Maar we willen allemaal weer die perfectie. En terecht. Wie betaalt, bepaalt. ;)

11. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dacht dat ik dit jaar weer zou twijfelen wat ik zou gaan kopen. Als ik die filmpjes zie dan ben ik echt helemaal niet overtuigd. Je ziet overal wel fouten in. Hoe die verdediger hem inlevert slaat echt nergens op. Daar word ik echt kwaad om als dat weer is bij mij zou gebeuren!

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
  14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Het ziet er inderdaad niet veel beter uit, hopelijk is het een oude build.

Offtopic: Ik lees net PES5 compatible is? Is dat echt zo? :D

OMG, dan haal ik hem meteen :)

15. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
  16. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Deze video is inderdaad beter. Het net bolt nog wat ver bij die kopbal van Henry (4:36) maar qua response ziet het er goed uit. Wel grappig hoe enthousiast Seabass is bij de goal van Ballack. Ziet er trouwens gaaf uit in die replay als die keeper die bal nakijkt na die ketser. :)

Ook wel een aardige video (als je de screen tearing even vergeet):

Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm, vind de animaties echt houterig...

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ?

Houterig?....man waar heb je het over?

Opzoeken: houterig
    houterig
    harkerig, stakerig, onhandig, stijf, stokkerig
    Gevonden op http://www.heelom.com/Echo/zoekrobot/woo

HOUTERIG
    -harkerig -houten -onbeholpen -plankerig -star -stokkerig -stram -stroef -tutterig -stijf -onhandig -niet lenig
    Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor

Nou sorry hooor, maar je slaat de PLANK:lol: helemaal mis met je opmerking!!

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kunt PES 5 spelen, alleen niet op breedbeeld en het beeld ziet er sneeuwerig uit, maar gameplay is en blijft geweldig!

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    toch ben ik enig sinds verrast het oogt wel wat beter oke de spelers lopen nog wel wat vreemd door elkaar maar het lijkt mij stukken beter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina