Zal ik ook doen. En straks komt ook nog Race on uit waar STCC bij zit. En als je dat allemaal zat bent dan maar eens Rfactor. Ik heb Rfactor al jaren op me pc staan.
Ik heb de mod nog steeds niet gechecked, maar dat ga ik zometeen is even doen. Ik hoor alleen maar hele goede verhalen over deze mod! Ben er echt benieuwd naar!
Lees even goed de read me. Dan staan goed tips in voor FF en nachtraces. Iemand had echt al een super filmpje gemaakt.
Ik heb dus de bundle verise van Race 07 + GTR Evolution, maar nu na het installen wil steam Race 07 nog is gaan downloaden.. is dit normaal?
Heb je de offline versie geïnstalleerd? Dat gebeurde bij mij namelijk ook, dat ik Race 07 moest installeren als ik 'm via Steam wou starten. Anders via het bureaublad of zo proberen.
Er stond van: Offline versie (6gb) en Online (7gb) ofzo.. kon ze allebei aanvinken. Dus ik doe dat en ga installen, meteen aan het begin kon ik m'n serial bij steam invullen en steam wou ook nog even 1gb installen. Dat dus allemaal gedaan, wou ik launchen zegt ie: Race 07 is nog niet installed. Dus die mocht ik nog even downloaden (3gb). Even kijken of het nu werkt
Nah dat valt nog mee. Hij wordt alleen gelapt door de proto's, maar het ging mij meer om waar hij gas en remt. Dat lijkt echt nergens op.
Ah wat rijden die Radical in GTR Evo toch verschrikkelijk lekker, zoveel downforce, zo licht en zoveel power. Echt hele gave dingen. Die dingen laten je echt knallen op het circuit.
Zijn idd toffe bakken, maar best wel lastig onder remmen, en wat zwabberig op top snelheid. Maar dat is makkelijk op te lossen met Toe in.
Hybrid, waar race jou nou het meeste in? rFactor toch? Is dat spel nog ergens voor een cheap ass prijs verkrijgbaar of niet? En zijn car en mappacks net zo makkelijk te installeren als in GTR2 (downen, in een mapje pleuren en klaar?). Heb ook wel beetje kriebels weer om me zo nu en dan in te schrijven voor zo'n raceje.
GTR Evo toch het meeste. Maar de laatste week veel Rfactor door de nieuwe Endurance Mod. Weet niet of die ergens heel goedkoop te krijgen is, misschien weet Zeepsop dat. Maar het downen is makkelijk. Vaak een exe bestandje of anders een een map gooien idd.