Erg vette game. Coole gameplay. Ff leren mikken maar dat gaat best snel. En eindelijk een game waar je echt wat hebt aan een flashlight. Beide in licht (niet een dun bundeltje licht dat niks helpt) en gameplay.
Ben al aardig wat uurtjes bezig maar het einde is nog niet in zicht voorlopig, wat een heerlijke verslavende game zeg.
Mee eens ! Heb al meer dan 3 uur gespeeld, en pas 45% van de map ontdekt en iets van 30+% van de items! Komt nog bij dat ik m sowieso nog een keer moet spelen voor die achievement van minder dan 13% van de items, en dan waarschijnlijk nog een keer voor level 50! Niet dat dat erg is !
Nou, één playthrough heb je denk ik zo'n 6 tot 8 uur voor nodig ofzo? En als je de rest van de achievements ook wilt, denk ik dat je wel het dubbele aantal uren ermee kwijt bent! Lang genoeg?
Iemand toevallig al zo ver als ik, of verder?? Zit een beetje vast! Moet de Friction Dampener hebben om verder te gaan, maar die heb ik niet! Waar vind ik die??
Met m'n 4200 punten gisteren Trials gedownload, en vandaag ga ik zo dan Shadow Complex downloaden. Dat vreet weer lekker van m'n portemonnee.
Maar dat is het wel waard! Ook al is het een Metroid/Castlevania ripoff, de stijl, sfeer en actie is wel cool.
Het is geen metroid/castlevania ripoff. Die spellen vallen binnen een genre. Kid Icarus was trouwens eerder dan metroid/castlevania en vast nog wel meer games. Bovendien is de gameplay echt anders hoor. Enigste overeenkomst is 1 open 2d wereld waar je steeds met nieuwe upgrades nieuwe paden en powerups kan verkennen
My point exactly. Je kan zelfs energy tanks verzamelen, hmm... Maar dat terzijde is het gewoon een vette game.
^ als je SC een metroid ripoff wil noemen dan kan je Halo ook een Half Life ripoff noemen. Of Metroid een Contra ripoff. Al jaren gewacht op zoiets als dit, was vroeger al vet maar tegenwoordig nooit meer van deze games.
Iemand help me voordat ik gek word! In de allereerste save kamer in het spel, waar je het pistool krijgt, daarnaast is een kamer met een item, en volgens de map kom je er via de save kamer. Maar ik kan de ingang echt niet vinden! Verder heb ik bijna alle items dus kan ik ook wel wat mensjes helpen
Het is een groot spel, waar veel te ontdekken is. Maar er is een challenge dat je het spel binnen 2 uur moet uitspelen, dus met rushen kun je er snel doorheen zijn. Verder een erg cool spel, ik denk dat we dit wel de beste summer of arcade mogen noemen.