Sega Mega Drive Ultimate Collection

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 24 feb 2009.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Weer een paar spellen gespeeld.

Golden Axe 3 is inderdaad een stuk leuker dan 1, het vechten werkt net even wat beter. Voor de rest is alles in de basis hetzelfde gebleven.

Comix Zone is een heel mooi spel, het ziet er super uit. Leuk dat je een stripverhaal doorloopt. Je hebt nog goede power-ups, al weet je niet wat het is als je ze oppakt. Maar het vechten gaat heel lekker en je kan diverse paden kiezen. Wel weer erg pittig, had best veel moeite om Episode 1 te halen. Maar het is zeker 1 van de betere spellen die ik tot nu toe heb gespeeld.

Columns is weinig bijzonders. Ik deed eerst een mode waar je bij level 1 begon. Het ging hartstikke lekker, kwam tot level 26 met 308.000 punten. Ik denk "de achievement halen zal wel een eitje worden", want daarvoor hoefde je in de Arcade mode op Easy maar 20.000 punten te halen. Toen bakte ik er weinig meer van, de blokken komen echt niet normaal snel naar beneden. Ik moest af en toe het spel pauzeren zodat ik het overzicht kon behouden. Maar uiteindelijk wel de achievement gehaald. Niet een spel die ik nog vaak zal opstarten.

En nog Alex Kidd gedaan, dat is niet veel aan. Je word alsmaar vaag geraakt. Je moet echt goed timen om de vijanden dood te maken.

2. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie gain ground een kans gegeven, dat is op het moment mijn fav van de collectie.

3. crazywarning

crazywarning Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is alex kidd samen met de sonic games de rede om het te halen... Ik kan me nog steeds het paper scissor stone herrineren haha. Echt meesterlijk!

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mijn broer heeft de game ook gekocht maar heb het eens bezien en staan wel interessante games op :eek:. Binnenkort maar eens testen :+.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik wil hem ook, heb request gedaan in x-bazar.

Golden axe lijkt mij leuk. Heb de xbla arcade versie maar die is te kort.

Enigste wat ik zelf mis uit nostalgie is Zo'n mickey mouse spel dat ik vroeger veel speelde. Maarja niet alles kunnen ze erop doen natuurlijk

6. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde laatst met een vriend golden axe 3 uit te spelen, omg wat moeilijk. Vooral elkaar raken is echt hatelijk:) We kwamen tot het laatste kasteel waar uiteraard de ene na de andere baas weer terugkwam. Tot de puma die mijn laatste leventje gruwlijk snel beiindigde:mad: Komende zondag proberen we het nog een keer en gelijk streets of rage 3 ook.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dat vind ik wel jammer.

geen van mijn vrienden gamed echt. Dit soort dingen moet ik altijd alleen spelen.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vorig jaar had ik Micky Mouse Magical Quest nog eens gekocht voor mijn SNES. Voornamelijk vanwege nostalgische redenen. Leuk met die verschillende pakes zoals brandweerman, tovenaar en een soort Robin Hood. Dat spel vind ik veel leuker dan 95 procent dat op de SMDUC te vinden is. Al is dat spel in 2 a 3 uurtjes ook weer uitgespeeld. Maar spellen zoals Golden Axe zijn ook binnen een uur uitgespeeld. Maar goed, er staan zoveel spellen op de SMDUC dat je nooit een miskoop kan begaan. Alleen jammer dat niets online kan. Een spel als Alien Storm lijkt me wel leuk online.

9. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik had hem vandaag binnen gehad..
    Ik had hem voor 15 euro..
    En er staan best toffe titels op.

Vooral Street or Rage Trilogy en Shinobi 3,Golden Axe,Comix Zone en Sonic zijn tof:b:

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat dacht je van Phantasy star 4

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    waar heb je m gekocht? ik wil m ook al een tijdje, maar niet voor meer dan 15 euro fsow :9

12. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ik hou niet van Phantasy Star Edwin;)

Oh, het was 2dehands via marktplaats.:9

13. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Iemand nog even een tip voor de 20,000 punten achievement in Colums op easy?
    Kriijg hem maar niet voor mekaar.
    Ik kom niet eens in de buurt van die punten.
    Of ik doe wat fout..

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Misschien staat het op youtube?

15. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Oefenen. Ik heb niets speciaals gedaan, ik haalde het op de tweede try. Chains en langere rijen leveren meer punten op, anders dan dat, probeer het gewoon lang vol te houden.

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Dat zeg je wel maar vind Colums een schijtgame en is best pittig en ik ben niet de enige zo te lezen op de forums..:9
    Ik ben helemaal niet van de puzzel games.
    heb wel filmpje gevonden op youtube.
    Ga dat wel ff proberen dan;)

Deze en de Achievement in Dc.robotnic blijken de moeilijkste achievements te zijn in de game.

Sonic's Ultimate Genesis Collection Easy as Pie Achievement Columns

Dc.robotnic Yatta Achievement

17. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Die in Mean Bean Machine heb ik ook niet, dat is veel lastiger, maar het is wel een stuk beter spel.

18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Haha dat sowieso.
    Ik zie dat dat dat de enige is die je nog moet?
    Krijg je die niet voormekaar?

Edit, Ik heb ze allebei gehaald;)

Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  19. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Goed hoor. Ik vind Mean Bean best lastig in de latere levels.

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik had die best snel.

Ik mis alleen nog de Vectorman 1 en 2 achievements

Deel Deze Pagina