Het artwork had misschien beter kunnen zijn, maar het verhaal zelf was erg goed. Vond ik tenminste. Het begon met de comic 'Vengeance of Bane' waarin batman zelf alleen in het laatste plaatje van de strip voor kwam (als ik het mij goed herinner tenminste).
Daarna is het idd Bane die de rug van Batman breekt.
Overigens zijn er nog een paar comics gelinked aan de hele Batman vs Bane saga. Batman - Venom b.v. waarin Batman zelf verslaafd is aan venom (de substantie, niet het Marvel character
)
Hoe dan ook, als je een tof verhaal wil lezen dan is het hele Bane gebeuren het zeker waard om je in te verdiepen. En het mindere artwork zou geen belemmering daarvoor moeten zijn. Watchmen is b.v. ook niet briljant mooi, maar nog steeds één van de beste superhelden verhaal die is geschreven.
Het gaat nu ook eigenlijk teveel over de comic dan over het spel. Wat ik tot nu toe gezien heb van Bane in het spel is hij weer eens niet meer als de domme bruut.
Erg jammer vind ik dat. Hopelijk lijkt het zo alleen maar en blijkt hij (en Clayface e.d.) toch wat meer diepgang te hebben.
Klik om te vergroten...