Borderlands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik dacht dat je wapens echt uit elkaar kon halen, en dan bepaalde onderdelen weer mixen met onderdelen van een ander wapen.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Denk niet dat je zoiets kan doen in BL.
    Ik weet het bijna helemaal zeker zelfs.

Edit: The BL forum is zó actief.
    Leuk om zo'n forum te zien ^^.

Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Begint me allemaal toch minder aan te staan.

Ben dicht bij een annulering...

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Enigste probleem van dit spel lijkt me dat het al snel eindeloos grinden word, zitten er ook genoeg quests in met afwisseling?

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is je eigen keuze, maar ik vind dat als je geen wapens uit elkaar kan halen en er nieuwe van kan maken, en of solo spelen wel leuk is niet écht 2 geweldige redenen. Misschien, als je het toch wilt spelen, kan je rond kijken op de BL forum. De forum daar geeft een veel betere inkijk op BL, als ik zo eerlijk mag zijn.

@ Nuclear :
    Bron: Borderlands forum

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je kan idd aleen je huidige armor kleuren, mja op zich maakt me dit weinig uit, dit kan bij bijna geen een FPS en het voegt niet echt veel toe.

En er zijn verschillende dingen te customizen;

In addition to 87 bazillion guns, you'll find:
    grenade mods: Change the behavior of your grenades
    class mods: class-specific items that will modify your skills, stats, and more
    artifacts: mysterious rare drops that modify your abilities further
    shields: protect you, and also might have special effects upon depletion, etc
    ammo/inventory upgrades

Guns can come with a chance to deal elemental damage to enemies - shock, corrosive, incendiary, and explosive are types that are known. Different types are advantageous in different situations - for instance, shock weapons deplete shields effectively.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    En 12 ''basis voertuigen'' die je verder kan ombouwen met duizenden en duizenden verschillende onderdelen!\o/

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik weet het ook nog niet zeker.

Maar ik denk dat ik gewoon een hele andere game voor ogen had dan het uiteindelijk is. En als dat dalijk inderdaad echt waar blijkt te zijn, houd ik mezelf toch alleen maar voor de gek?

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar.
    Als ik zo twijfelde als jij, zou ik gewoon rustig wachten op reviews van IGN, GT etc. Dan kan je kijken of het spel daadwerkelijk echt iets voor jou is. Toch een aanrader om de forum is te bezoeken, als ik zo eerlijk mag zijn.O-)

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja ik wacht ook wel reviews af. Alleen heb ik een vlaag hem toch al gepreorderd bij Gamehubs :+

Naja, ik zie het wel.

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    geen idee wat je voor ogen had, maar dit is dus gewoon Free Roam knallen met een spec van de classe die je leuk vind (elke van de 4 classes heeft er 3 ), levelen, quests completen, je char verbeteren en moeilijkere bazen verslaan.
    Het is echt een shootert met RPG elementen, niet oblivion met guns, eerder een super uitgebreide Left 4 Dead op heroine zonder zombies en met scheurijzers.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet het zien als een FPS met RPG elementen. En niet een RPG met FPS elementen. :)

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik weet echt niet wat ik voor ogen had eigenlijk :)

Ik zie het nog eventjes aan :) Vervelende is dat ik 5% moet inleveren bij Gamehubs als ik annuleer, maar zoveel is dat nu ook weer niet :+

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel over kopen :eek:

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Okee ;)
    Weet alleen nog niet of ik hem echt niet wil.

Maar is het goed als ik je het laat weten als ik het weet? :)

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    ''No Demo For Borderlands''
    The October 20 release of Gearbox's Borderlands will not be accompanied by a demo, but that doesn't mean that there won't be one. A 2K representative informs Joystiq, "Everyone is really, really focusing on getting the game done for release ... that's not to say there will never be a demo, just not before launch."

New properties typically have a hard time breaking through in the infamous fourth quarter release window, and Borderlands is certainly no exception. 2K Games' BioShock, a bit of an unknown quantity at the time, benefited from its pre-release demo, which sent buzz through the roof. Gearbox president Randy Pitchford said in a GamesCom presentation that he hopes folks will be driven to the original property through solid word of mouth.

Bron: Joystiq

Edit: Alweer lukt het me niet om de image in de quote te krijgen. Ik vraag me echt af hoe DulleNL al die dingen doet...

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet quoten. ;)

Maar heb persoonlijk niet echt een demo nodig. En vind het bij dit soort games ook niet nodig. :)

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ziet het er anders niet lelijk uit?
    Post 948 Hoe doe je dat, als ik vragen mag?

EDIT: Net gelezen dat borderlands meer dan 17, 750, 000 wapens heeft.
    The latest weapon count in Borderlands is 17,750,000, following a recent interview with Randy Pitchford and CVG.

“Just thinking about shotguns we had thousands of permutations on a whiteboard. All the development teams in the world added together can’t build that many guns, because there are more guns in Borderlands than all the shooters on the PS3 and 360 added together. We had to build software to do it for us, so we built a procedural generation system that built all these guns.”

In his interview with CVG, he mentions that by following the story based missions the game is roughly a “15 hour experience,” however, “there’s about 120 non-missions chains, so that’s where the more RPG guy can get immersed and just do everything.” This is a title that is beginning to speed up the hype train pretty quickly. With four player co-op, a wealth of RPG elements layered on top of a unique and charming art styled FPS, this could turn out to be one of the sleeping hits of the year.

Interview can be located here: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=220328

Bron: BorderlandsHQ

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    als je bij dulle z'n post quote zie je wat voor codes hij hiervoor gebruikt.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ^^ idd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina