Dragon Ball: Raging Blast

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 26 mei 2009.

1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vergeet niet dat het laatste wat developers doen is het oppoetsen van de graphics. Natuurlijk ziet zo'n beta er minder mooi uit, ik heb hoop dat het goed komt!

2. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Verhaal word wel vet verteld aan die screens te zien, zien er goed uit ook.. Burst Limit vond ik erg teleur stellen maar deze is misschien toch wel tof :)

3. Yaron

Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Als een game in beta is zijn de graphics wel finalized hoor, het is niet alsof ze ineens textures gaan maken met hogere resolutie. Meestal worden dan vooral bugs eruit gehaald enzo. Maar goed, we zullen zien idd. Maar het komt er ook op neer dat de anime natuurlijk heel simplistisch is kwa uiterlijk, je hebt geen grote hoeveelheid detail nodig, Budokai 3 op de PS2 was eigenlijk al goed genoeg. Dus het enige wat ze nu kunnen doen is gewoon hogere resolutie textures en fancy lichteffecten.

4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die graphics boeien mij echt niks bij deze titel, ik vind het er wel best uitzien. Maar bij de tenkaichi gameplay staat voor mij de gameplay centraal, en daar moet je van houden. Tegen de cpu is er sowiezo niet veel aan behalve een beetje combos oefenen, maar vs vind ik hert echt een geweldig systeem dat naar mijn mening veel dichter bij de essentie van dbz gevechten komt dan burst limit en de budokai reeks.

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop gewoon dat DBZ Tenkachi 3 als het ware opnieuwe wordt gemaakt en dan nog mooier etc voor de 360. En hopelijk lukt dat met deze game;)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
  8. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit Vegeto en SSJ4 er nou ook bij in de buu saga of was dat in DB GT. Ik hoop dat je kunt transformeren terwijl je aan het spelen bent :D.

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    SSJ4 is GT,
    Vegeto is DBZ, (buu saga)
    Gogeta is DBZ film en GT

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ziet er toch nog tof uit. Ondanks dat ik vaak zeg dat DBZ vecht games mijn neus uitkomen blijf ik ze toch wel altijd spelen. DBZ Fighters zijn dan eigenlijk ook de enige vechtgames die ik tof vind, DBZ blijft dan ook gewoon te tof. Die herinneringen van vroeger zal ik nooit vergeten. _O_

Enigste wat ik mis is real time schade aan personages. Hoe tof zal het zijn om een aanval op iemand te richten en vervolgens die persoon half verwoest op de grond zien liggen. Met bloed en gescheurde kleding zoals in de serie. _O_ Oh, en ik wil de Garlic Jr. Saga! :mad:

Hé wtf, SSJ3 Brolly? Madness!

Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was ook in Tenkachi 3! Daarom was het ook zo'n topgame.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    is er al iets bekend over de diepgang van het vechten?

Ik vond Burst limit wel leuk voor even maar op enkele overpowered moves na speelden bijna allee characters hetzelfde.

Beetje knoppen rammen voor combo en verder kon je special moves doen en schieten, dashen enzo maar alle chars waren hetzelfde.

Is dit systeem wat dieper waarbij er meer skill komt kijken?

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.playstationpure.be/blog/item/536/73-personages-en-met-16-online-in-nieuwe-Dragon-Ball

Dit is echt cool, door deze feature wil ik zeker wel RB kopen. Ik ben echt benieuwd naar hoe de online tournament gaat werken waar je met 16 man tegelijkertijd kunt vechten :d.

@Juunanagou
    Thnx voor het vertellen van hoe het ook al weer zat heb namelijk lang niet naar dbz gekeken maar heb er weer zin in gekregen. Dragonball Kai is erg tof alleen jammer dat je het nu alleen op youtube kunt bekijken :mad:. Mijn laatste dbz spel was bid for power en daarvoor speelde ik alleen maar dbz spellen op de snes en gameboy lol. Maar ik denk dat RB qua vrijheid wel dicht in de buurt komt van Bid for power dus dat is wel tof, misschien dat de online tournament ook zoiets zal worden :).

vb:
    http://www.youtube.com/watch?v=L4ffFycJDvg

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Een tournament functie online met 16 players? Oh, dat is wel chill.:x
    Ik hoop wel dat Tapion er in zit. \o/ Nu maar wachten op geld!

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Met 16 tegelijkertijd? :eek: Dat ziet er zeer interessant uit. Als het goed werkt dan ga ik misschien toch ook maar overwegen om deze game te halen.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Boxart

Blijf het freaking tof vinden dat ze een SSJ3 Brolly hebben gemaakt! :eek:

17. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het spijt me dat ik zo´n oude thread opgraaf.:eek:
    Achja, ik heb een vraag. Dragon Ball komt in Nov uit, maar is het al bekend de hoeveelste? Op GH staat ie nog niet bij de games die je kan pre-orderen, en ik wil dit spel toch wel kopen.:+ Is er überhaubt nieuwe informatie? :mad:

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    November 10th, 2009 (USA)
    November 12th, 2009 (JAP)
    Fall - Winter 2009 (EU and AUS)

Of GH hem zal verkopen weet ik niet.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Herfst...
    Hmm, dat is dit jaar nog. Hij komt toch wel in NL bij MM, Bart Smit, Intertoys, GameMania of zo als GH 'm niet verkoopt? Een goede Dragon Ball game kan altijd wel in mijn kleine collectie.

EDIT: Bedankt voor je antwoord trouwens, Fiacso!

Deel Deze Pagina