Waarom voel ik me altijd zo genaaid als ik de Nederlandse store bekijk . We missen zoveel content . Helemaal qua filmpjes e.d. .
Ik heb deeltje 1 vandeweek nog maar eens een keer uitgespeeld. Blijft een fantastisch spel. Deed er nu wel 10 minuten korter over Nu in 8 uur en 16 minuten uitgespeeld, maarrr, wel 13 meer treasures gevonden. Ik raad iedereen aan om deeltje 1 eerst te spelen. Voor het verhaal zal het niet nodig zijn, maar het is zonde om niet de hele Uncharted franchise te spelen.
Ind, uncharted deel 1 heeft een fantastisch verhaal maar ook om al met Drake kennis te maken is de game zeer aangenaam.
Mijn nummer 1 van dit jaar... Heerlijke on rails actiegame. Geen uren ronddwalen zonder dat je iets doet of weet wat je moet doen, maar van actie naar actie. Verpakt in de mooiste beelden en een prachtig verhaal. Zeker een must have. Hier koop je een ps3 voor.
De enige game waar ik een PS3 voor zou willen hebben, maar wat ziet dit er goed uit zeg!!!! Een van de weinige games waar je de kracht ziet van de PS3, de game ziet eruit alsof je constant met high-res beelden bezig bent. Toen ik dit zag vergat ik Mass effect, maar dit ziet er zo schoon en solide uit. En verhaal lijkt me tof, personages vind ik cool, en lijkt me een game die leuk is om zo nog vaker te spelen.
Hoe die eerste wagon kapot geschoten werd vond ik niet zo mooi, maar voor de rest erg vet! Zaten ook een paar erg leuke quotes tussen.