Gamescom 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maver21, 1 aug 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    He, dat was het alweer. Alleen maar Fable 3

Nu is dat natuurlijk leuk/goed nieuws, maar ik hoopte op wat meer.

2. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook wat meer verwacht van Microsoft zelf... jammer

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Nou lekker kort hahaha. Iedereen loopt wel over Sony te janken, maar wat is dit dan =(.

4. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ze zouden meer informatie geven over project Natal en Modern Warfare 2 heb ik ook nog niets van vernomen?

Die zouden ook op de persconferentie verschijnen.......

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    @ janter:Fable III was tenminste wel verrassender dan de PS3 slim. :+

@Oujdi: Is dus niet gebeurd... Misschien later deze week nog wat info

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Geen Crackdown 2 MS, kut. :mad:

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Iedereen wist wel dat ie eraan zou komen. Er is al zelfs een topic gemaakt in juni :+. Ik geef gewoon eerlijk toe hoor, als PS3-bezitter vond ik de Sony conferentie niet veel soeps net als die van Microsoft. Maarja, de grootste aankondigingen worden toch altijd op de E3 gehouden of de Tokyo Game Show.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een vervolg op een succesvolle game is altijd zeker, dus daar kan je met zekerheid een topic over maken. O-)
    Sony moet wel eens zijn lekken zien te dichten... Eerst met de PSPGo, en nu weer met die Slim. 8)

Over je laatste zin: Dat vind ik heel erg jammer dat Europa zelfs op het gebied van games conferenties eigenlijk gewoon wordt genegeerd.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft focust zich zelden op de persconferentie van europa ..

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zoals alles in de gameswereld is Europa het ondergeschoven kindje. En daar kan ik me serieus aan dood ergeren. |:-

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik probeer nu kaartjes te bestellen op die site, maar het duurt echt eeuwen. Het lijkt wel alsof de site plat ligt omdat de halve wereld nu kaartjes aan het bestellen is.

12. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ben er gisteren geweest op de vakdag en ik moet zeggen dat het mij persoonlijk allemaal een beetje tegenviel.

Al het echte nieuws mis je, omdat je niet bij de conferenties aanwezig bent en op de beursvloer in het entertainment gedeelte zijn het vooral trailers met (als je geluk hebt) wat gameplay beelden met uitleg.

En daar sta je dan 10 minuten voor in de rij bij een stand.
    Bioshock 2 was alleen een trailer (die je uiteraard allang gezien hebt op internet)
    Modern Warfare 2 was alleen de demo gameplay van het eerste level, gelijk aan de E3 dus. Had ik ook al gezien op internet.

ODST is speelbaar, maar deed me niet veel. Eigenlijk alleen Mass Effect 2 kunnen spelen van de games die mij aanspreken.

God of War 3 en uncharted 2 waren wel; weer goed speelbaar, maar ik heb (nog) geen PS3.

Misschien ben ik gewoon te verwend met demo's die je tegenwoordig kunt downloaden en zelf kan spelen, maar op de beursvloer vind ik het wat magertjes.
    Ik zal wel gewoon een oude lul aan het worden zijn......:mad:

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Heeeej guys. Zojuist thuis gekomen van de Gamescom. Ik heb een fantastische dag gehad en heb echt veel dingen gespeeld en gezien

Ik heb ook een hele zooi foto's en filmpjes van o.a Fifa10, Forza3, Pes2010 etc. Ik wil deze wel even graag uploaden

Wat ik allemaal heb gespeeld is:

Mass Effect 2; Wat een topper :D
    Fifa10: Echt een verbetering dan Fifa09
    Forza3: Speelt echt zoveel lekkerder dan Forza2
    Need for Speed Shift: Echt een grote verassing voor mij, echt niet meer te vergelijken met de oudere NFS titels, echt super
    Blur: Erg leuke arcade racer met lekker veel powerups
    Uncharted 2: Gewoon echt super goed
    Heavy Rain; Ziet er waanzinnig goed uit, maar echt waanzinnig
    God of War III; Super, Super en nog eens Super
    Gran Turismo PSP en Gran Turismo new Demo met Subaru Rally car; de PSP versie is echt een verademing zo mooi voor een PSP titel

En nog een aantal meer games, ben nu een beetje erg moe om nog een beetje helder te denken laat staan goed te typen

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nice :) Geef mij de FIFA2010 impressie maar ... want veel mensen zien amper verschil.

15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    check even Fifa 10 topic, staat een filmpje

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    10 minuten? Bij modern warfare 2 wel 3 kwartier moest wachten voordat je naar binnen kon, het zelfde was bij diablo 3. En Dusky Demon was nog geen 18, dus die kwam bij de leukste dingen kon die nog niet eens naar binnen.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Was er ook een Rockstar stand met eventueel iets nieuws over 'The Ballad of Gay Tony'..?

Had wel wat info verwacht.

18. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er was een Rockstar stand, maar ik heb geen Ballad of Gay Tony gezien. Ik ben ook niet binnen geweest op de stand moet ik eerlijk toegeven :p. En 3 kwartier wachten bij Diablo 3???? Ik wilde gisterenmiddag aansluiten, maar dat mocht niet meer, omdat de wachttijd meer dan 4 uur (!) bedroeg.

Wel een geslaagde dag gisteren. Game van de beurs voor mij: Dragon Age: Origins.

19. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Bij de Modern Warfare 2 stand moest je officieel ook 18 zijn:9

20. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ook ik vond het erg tegenvallen en de 3 mensen die mee waren met mij.
    Ik heb nu al medelijden met degene die zaterdag en zondag gaan.

Wij hebben alleen in de rij staan wachten bij 2K. Daar hebben we ongeveer een half uur staan wachten en dat was volgens mij de korste rij. Je hoopt dan wat gameplay te zien van bioshock en borderlands maar het enige wat we te zien kregen waren de filmpjes (trailers) die al tijden op internet staan. Wat er wel erg goed uitzag was de gameplay van ca. 5 min van Mafia 2.

We hoopt ook nog even de demo van Modern warfare 2 mee te krijgen maar nadat we te horen kregen dat het ongeveer 20 minuten duurde en er nog 2 groepen voor ons waren zijn we afgehaakt.

Op de stand van ubisoft hebben we wel even in de rij gestaan om R.U.S.E. te spelen. Ongelofelijk hoe mooi dat in elkaar steekt, de aansturing werkt kinderlijk eenvoudig en het is erg mooi om te zien dat je ontzettend ver kan in en uit zoomen zadat je bijvoorbeeld een battle in actie kan zien.

Verder zag de trailer van battlefield bad company 2 er erg goed uit en stond ik verstelt van de graphics van zowel Forza 3 als Nfs Shift :eek:

Soms vraag ik me af waarom gamen nog steeds met nerds word geassocieerd maar na gister begrijp ik waar het vandaan komt, ongelofelijk. Ongeveer 80% van wat er rondliep voldeed aan het sterotype en ongeveer 25 % daarvan deed me denken aan cartman in de aflevering van world of warcraft :eek: *)

Al met al mijn ogen uitgekeken maar helaas niet naar de boothbabes want dat viel ook zwaar tegen :mad:
    Ik zou best nog eens willen gaan maar dan met een pers kaart zodat je geen uren in de rij hoeft te staan en het niet zo dringen is voor de verschilende gamepods.

Deel Deze Pagina