Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Laat GT5 eerst maar 's uitkomen! :+
    Daar ziet het er ook nog niet echt naar uit.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Geen idee of deze al gepost is :)

[gt]54524[/gt]

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er strak uit, dat ze eens een keer iemand die enigszins wat skill heeft een video maken.

4. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die M-3 is zoooo manss !!

5. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik word wel een beetje moe van die promofilmpjes.

Elke x de bekende circuits en elke x een of andere kneus aan het stuur.

Als ze echt willen hypen moeten ze gewoon een of andere professional laten spelen en dat filmen.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Euh, dit zijn gewoon filmpjes die sites zelf waarschijnlijk opnemen vanaf de Gamescom. Niet van Turn10 of Microsoft dus. Zondag zelf ook maar eens testen. :cool:

7. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Is altijd al een probleem geweest met die filmpjes. Anyways, deze gast maakt het wel bont. Spoelt terug omdat hij de bocht gewoon afsnijd. Kan hij het voor de 2e keer doen, doet hij precies hetzelfde weer. Beetje jammer dan nietwaar?

Is er trouwens iemand hier die het Porsche 911 stuur heeft gekocht? Zit erover na te denken, maar dat stuur is zo ongelofelijk duur. Vraag me af of het dit wel waard is. Wou zelf namelijk gaan rijden met clutch en zelf schakelen, maar daar heeft het Microsoft stuur geen pedaal voor (koppeling dan hé). Een ander stuur is er niet echt als ik me niet vergis, met een koppelingspedaal, right? Of zijn er nog stuurtjes te gebruiken in combinatie met het G25 pedaalstuk (zoals het Porsche stuurtje)?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee kan niet. G25 is ook Logitech en Porsche wheel Fanatec. :)

9. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat MS dat eigenlijk doen? Lijkt me een beetje vreemd dat er een feature (manual+clutch) in een grote titel voor de X360 komt waar MS zelf geen hardware voor heeft om het te ondersteunen... Ik hoop eigenlijk dat ze met een losse pedalenset komen voor het bestaande MS Wheel, maar denk niet dat dat realiseerbaar is aangezien de aansluiting op het stuur waarschijnlijk maar 2 assen ondersteunt...

Is er trouwens al meer bekend over die optie? Zal de auto ook kunnen afslaan als je de koppeling te snel laat opkomen?

Ze hebben het ook over dat de game meer toegankelijk moet zijn, ik hoop echter niet dat het hele simulatie-gehalte eruit is. Dat ik niet straks een soort PGR zit te spelen...

Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze komen dus met het Porsche Wheel. ;)

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Die rewind vind ik ook echt zo raar gewoon, soms vond ik het een uitdaging dat als je een fout maakte dat je dan echt kunt strijden om weer iedereen voorbij te rijden met een half beschadigde wagen. Dat soort gebeuren ga je nu echt niet meer zien, en krijg je alleen maar van die schone replay clips lol.

12. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Het Porsche stuur is al even uit, maar is niet van Microsoft. Als dit het enige stuur is, is het wel een beetje dom. Heb gelezen dat het G25 pedalensetje hierop wel aangesloten kan worden, maar om nou €200 neer te tellen voor alleen het stuur (dus zonder pedalen en shifter) vind ik wat veel.. Het spel is sneller met clutch en zelf schakelen, dus auto-clutch is trager. Wel handig om dan een stuurtje uit te brengen waardoor je dit ook waar kunt maken. Het Porsche stuur, voor de 360, is sowieso gelimiteerd tot 10 000 stuks.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Dat is wel heel raar. :confused:

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hoezo? Met Clutch komt er extra 'skill' bij kijken, daar moet ook een beloning tegenover staan (sneller schakelen), anders clutcht niemand.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee zo moet het niet zijn. Met clutch is het leuker en en moeilijker, dan moeten ze niet iets veranderen wat niet klopt, en dat ze je dan sneller maken wat je eigenlijk niet bent. Je moet je voldoening dan halen dat het leuker en moeilijker is.

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens welke stuur is nou het beste die je kan gebruiken m.u.v dat Porsche stuur ?

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Die meningen verschillen, sommigen zeggen de Logitech en anderen die van MS. Ik ben zelf voor die van MS gegaan, en hij bevalt prima.

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Met ABS uit en (TSC en STM uit) ben je toch ook sneller dan met ABS en TSC en STM aan in FM2 (als je het beheerst), de pro's in ieder geval. Het is wel wat moeilijker rijden, vooral in het begin, maar je wordt er voor beloond doordat je de capaciteiten van de auto beter benut. Dat is toch mooi. Het clutch-verhaal is ongeveer hetzelfde. Je kunt het de computer voor je laten doen, maar die doet het niet zo goed en snel als je het zelf kan.

EDIT:

Paar shots van de nieuwe livery editor en de storefront voor de marketplace.

Layers verhoogd tot 5000 en je lijkt voortaan een 'schildersdoek' te hebben waar je je paints op kan maken!

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar autoclutch is juist altijd sneller dan geen autoclutch. Je hoeft die beweging niet te maken met je voet wat een klein beetje tijd kost. Voordeel van een clutch gebruiken is dat je kan trail braken in de bochten dus daar kan je de tijd terug pakken die je verliest als je opschakelt. Kunnen ze het beter zo laten dan dat ze "cheaten" en en je sneller maken met clutch omdat het moeilijker is.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar wanneer je niet 'manual' clutcht is het niet gelijk auto clutch. Het is dan een door de xbox-computer overgenomen manual clutch, die (bewust) geprogrammeerd is om het niet om niet op de snelst mogelijke manier te clutchen.

Net als bij de auto-brake hulp denk ik. Je kunt het remmen (clutchen) aan de xbox overlaten, maar zelf kun je het sneller/beter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina