Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Starten op de carousell is een keuze, een ander filmpje toont een race waar ze gewoon starten op het lange rechte stuk.

Vindt dat filmpje tof, maar wat swabbert die bak zeg.. of die rijder is met een vierpuntstoets aan het racen, maar hij kan maar geen balans vinden lijkt het.

Eerst maar een demo inderdaad.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap dat het een keus is. Maar het hoort totaal niet. Sommige tracks moet je gewoon niks aan veranderen ook is het de startplaats. Stel je voor Le Mans short zonder rechte stukken. Of Spa zonder Eau Rouge. ;)

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat je wel kon zien is dat een wagen zijn grip verloor toen je deze aantikte, bij Forza en GT liggen de wagens allemaal zo vast op de track. Maar ik vind het er tof uitzien en de manier hoe het raced, heb er al helemaal zin in.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind dat filmpje juist weer niet indrukwekkend.

Moet echt een demo hiervan spelen zodat ik alles zelf kan testen.

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Heb de game vandaag gespeeld en het is echt een topgame. Kan het totaal niet meer vergelijken met de andere NFS Titels. Het rijdt echt heerlijk weg. Wat een heerlijk voorrecht om te zeggen dat ik hem heb gespeeld vandaag op de gamescom :D

Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Maver21 Werken de dashboard tellertjes nauwkeurig? Dus als je 155 rijd, dat ie ook echt 155 met de naald aanwijst? Ik houd er trouwens helemaal niet van dat het dashboard onleesbaar word bij hoge snelheden, totaal overbodig wat mij betreft, op zo'n snelheid ben je van jezelf uit al diep gefocust op de weg, lekker handig als je dan even op de teller wilt kijken, zie je een grote waas. Zou je dit kunnen uitzetten?

Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  7. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel eens wat meer over de handling als je wilt... te vergelijk met een forza? of eerder GRID en/of PGR? vondt je het arcade of neigt het toch richting sim?

8. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    De achievments zien er ook redelijk uit , dit kan wel eens een comeback van Nfs zijn yehaaaaaaa heb die serie altijd goed gevonden . behalve undercover die was echt niet af

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    De handling is naar mijn sinds zien erg richting de sim kant. het is absoluut geen arcade racer. Dus het neigt erg naar forza3 en misschien nog wel erover heen

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus je zegt dat het meer sim is dan Forza en misschien ook Race Pro?

11. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    het is in iedergeval een stuk pittiger dan Forza en ook zeker Race Pro

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar is het ook realistischer? :)
    Dus iets teveel in het gras en je spint. Iets teveel op de binnenkant van de curb en je bent de controle kwijt?

13. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    weer een nieuwe nfs , zit eigenlijk meer op een ander soort race game te wachten zoals night clubO-)

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ik merkte op dat je wanneer je steeds sneller gaat rijden je auto dus ook moeilijker onder controle is te houden. Ik kwam heel vaak buiten de baan terrecht. dat kwam door te laat remmen doordat ik het verkeerd inschatte of gewoon omdat het best lastig is om die snelle bakken onder controle te houden. Als je dus even te ver naar buiten gaat ga je echt glijden en dat wil je niet. Grafisch ziet het erg echt fantastisch uit

15. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Super.. dank je wel voor je impressies.

Vondt je de auto(s) ook gewicht hebben trouwens? veel fimpjes laten auto's zien die nogal heftig van links naar rechts zwabberen alsof ze haast niks wegen a la DIRT..

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijf het toch wel teveel Arcade vinden. Ik heb nu veel filmpjes gezien, maar het kan me nog niet overtuigen. Het kan tof gaan worden. Maar EA en Blimey hebben in het begin toch wel andere dingen gezegd, zoals ze zeiden dat het een sim zou worden. Het kan nog steeds een zeer toffe game worden, maar ze hadden beter vanaf het begin gewoon kunnen zeggen dat het Arcade wordt. :)

Een van me teamgenoten was (is) ook op de beurs. Kleine impressie die die gaf.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Klinkt goed dus :thumbs:

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat het een rasechte sim wordt had ik nooit van Shift verwacht. Ik had eerder PGR achtige gameplay verwacht, dus arcade met een vleugje sim. Uit de impressies kan ik afleiden dat het zoiets in de aard zal worden wat voor mij al goed genoeg is.

Maar ik wacht nog steeds op de demo :+.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm weet het nog niet. Ik wil hem wel maar niet voor de volle prijs.
    Gamehubs kan hem ook niet leveren omdat het EA is. Denk dat ik hem dan wel haal voor de PC waar ik dan ook 35 euro betaal en ik een goed stuurtje heb. En haal dan Dirt wel bij GH en ga die op de xbox spelen.

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Vier gameplay videos in 720p @ Gamersyde met alle driving aids af.

A.I. op die filmpjes ziet er wel zeer dom uit, zo dom zelfs dat de game gewoon niet anders dan op easy kan staan :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina