Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat moet ik met Youtube ? 8)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    *sigh* ;)

Dit is de intro van Bring Down the Sky

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Leuk om te zien, maar lijkt me wel wat minder interessant als je het speelt. Oow en Yellow, moest zelf helemaal overnieuw beginnen want ik ben mijn eerdere Shepard ook kwijt helaas.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Bring down the sky is leuk hoor, heb je een paar zeer leuke keuzes. Maar goed, ik ben benieuwd naar de nieuwe en laatste DLC die nog komt voor ME. Hopelijk gauw wat info erover.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Geeft niet hoor. Bring Down the Sky heeft een missie die al heel wat meer uitdagender is dan veel anderen in het origineel.

Laat iemand die de DLC ook heeft gespeeld zijn mening eens geven over het mijnenveld? 8)

6. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk, je moet gewoon rustig aan doen en geen probleem, het is licht uitdagend om te vechten daarin als je nog slechte schilden hebt en met 1 zo'n shotgun special dood bent, maar als je al lvl 50 bent met bijbehorend stuff dan is het een makkie, ik heb hem vandaag even gedaan, en ikvond hem toch erg kort, ik had iets van, ''is dit het?'' toen ik de bommen had disarmed, het was een beetje kort naar mijn smaak.
    Gelukkig heb ik het op de pc gespeeld dus ook niet extra betaald voor iets wat zeker het geld niet waard is atm IMO.

7. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een raar probleem:
    Ik doe dus net Mass Effect erin. Ik wil dus een game loaden.. werkt prima. Alleen wanneer hij geladen is, zit ik in een lift (Feros missie) waar ik hem blijkbaar gesaved heb, ik kan er niet uit. Enige optie is op de knop drukken door met de lift omhoog(?) te gaan. Alleen het probleem vervolgens is, dat hij weer begint met laden, maar echt super lang. Heb hem nu een kwartier aanstaan en hij's nog steeds aan het laden. (Mocht het belangrijk zijn: Ik heb mn Cache gecleared sinds de laatste keer).
    Iemand enig idee waarom hij de game niet wil laden?

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Probeer eens uit die lift te komen, dan saven, Xbox ff uit en weer opnieuw proberen. Probleem komt me vaag bekend voor. Is het niet ergens vlak na Fai Den??? Als dat zo is klopt het en zou dit moeten werken, anders is je disc denk ik schijt. Dit valt ook wel op te lossen. :9

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat toch dat hij de lift niet uit kan komen :{.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, doen het nog even anders:

Settings; Moviegrain en alle rampetamp effecten even uitzetten. Dit verlaagt aanzienlijk de druk op alles. Weer proberen en dan zien of het werkt.

Werkt het dan nog niet, dan ben je echt fokt. :cool:

11. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds kort weer even begonnen. blijft een heerlijk spel. maar kan je die achievements van damping, shield overload etc. ook halen als je ze laat uitvoeren door garrus of liara ofzo? of moet je dat perse met shepard doen?

12. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat moet je met shepard doen

13. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik zie net op de xbox site als ik in mijn profiel kijk dat de achievements voor Mass Effect zijn uitgebreid naar 1200 punten met drie nieuwe erbij voor naar ik aanneem nieuwe DLC?

Weet iemand wanneer die komt? Moet namelijk nog steeds eens mijn character van level 59 naar 60 tillen en kan wel wat nieuws gebruiken voor een laatste playtrough.

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Staat er ook al iets bij die nieuwe achievements? :cool:

Hopelijk betekend dat dat de DLC er snel komt, heb wel weer zin in een Mass Effect playthrough.

Edit: http://www.xbox360achievements.org/news/news-3358-Mass-Effect-Updated-to-1200-.html

Beschrijving van de achievements. Oa. dus die fight club omgeving :) Ben benieuwd hoe dat gaat worden.

Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  15. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad ja:

Edit: Grave was me voor dus :9

Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tof, ben benieuwd. Dan kan ik beginnen aan mijn 3e run met mijn personage, heb geen save games meer behalve bij het eindgevecht op m'n 2e run. Moet dus wel beginnen aan een 3e als ik ooit nog eens de DLC wil checken. Niet zo erg natuurlijk, maar mijn personage heb ik nu perfect gemaakt voor deel 2, wil niet dat ik wat slechts doe met mijn 3e run. Dilemma. :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    WTF: Leg die screen eens uit. 1000/1200??? :'-(:'-(

18. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    1000/1000 (zonder DLC) is in Mass Effect niet zo moeilijk te halen hoor. Je moet er alleen best veel tijd insteken. Ik heb geloof ik in totaal 6 keer de game doorgespeeld: drie keer tot ik level 60 was, twee keer voor de "Gebruik deze kracht X aantal keer"-achievements en één keer om Insane uit te spelen. En de rest van de achievements heb ik gedurende die playthroughs gedaan;)

Maar ik vind Mass Effect ook gewoon heel leuk, dus het was echt geen straf om dat te doen hoor. Het hele universum, de characters en zeker ook het verhaal vind ik gewoon heel tof in Mass Effect:)

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Het kost inderdaad meer tijd dan skills om in een RPG de volle 100% te halen. Gelukkig lijkt dit in Mass Effect niet zo extreem als in Star Ocean. :eek:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik bedoelde meer het stukje onderaan je screenshot. 1000/1200. Dit betekent volgens mij dat de nieuwe DLC er al is of heel snel komt. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina