Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door foppe009, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foppe009

foppe009 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eey mensen

In fable 2 krijg je de demon deur in Oakfield open door een blow kiss. Maar waar/hoe kun je die krijgen?

(ik ben 100% evil als dat wat uitmaakt *))

Alvast bedankt

Foppe

2. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Yo, Hoeft geen blow kiss hoor. Gewoon trouwen met een vrouw voor die demon door zn ogen. Dan zal je een farm en een legendary weapon tot je beschikking krygen.O-)

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet of een Blow Kiss doen of iemand vragen of diegene met je wilt trouwen.
    De Blow Kiss expression krijg je bij 2500 renown.

4. foppe009

foppe009 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al zo vaak een aanzoek gedaan voor die deur maar hij gaat maar niet open?
    En ik heb momenteel 12000 renown. Maar heb die blow kiss niet? Op internet stond dat je er een boek voor nodig had :confused:

5. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, je staat voor die demon door. Je hebt een vrouw die van je houdt(dus een rood hartje boven haar hoofd) En geef haar dan een trouwring voor de demon door.
    +
    blow kiss kan je bij een bookshop kopen.

6. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Tjaah, ff door game he. als je het spel hebt uitgespeeld heb je wel 70.000 renown. Tenminste ik heb nu 73.000 . latexx

7. foppe009

foppe009 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zo vaak een ring gegeven aan een vrouw die verliefd op me was voor de deur. Zei hij dat ik haar moest kussen ofzo. En hoe heet dat boek dan? Want heb al veel boeken gekocht.

8. LeviLolled

LeviLolled Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je GEEN kind krijgen hij wordt te snel veel ouder dan normaal maar dat licht aan De demon door
    Als je eruit en erin gaat is hij al Vijf jaar
    Je Krijgt de hammertyst -.-' niet zo een goed wapen als je het mij vraagt ik heb de dragon stomper en Daichi

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Welkom op het forum, maar het heeft weinig zin om een oud topic uit de vergetelheid omhoog te kicken. De poster leest dit waarschijnlijk toch niet meer. Ik gooi deze thread dan ook op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina