[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    INgame supprt is ook erg matig. Bij FFXI is dat echt een stuk beter maar jah daar spelen er minder mensen.

Ik heb het idee dat nu er nog meer spelers zijn ze het eigenlijk niet meer aankunnen...

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn Hunter is nu bijna 80 en ik denk dat ik strax wat PvP wil gaan doen (BG's geen Arena voorlopig). Mij vraag is wat een goede spec daarvoor is?

Ik heb nu BM voor solo en 5-10 man's. Zat aan MM te denken voor BG's. Nu heb ik het voordeel (denk ik) dat ik die MM build ook gewoon in raids kan gebruiken als BM niet nodig/gewild blijkt te zijn. Echter ben ik redelijk een noob in het PvP gebeuren dus misschien iemand die mij tips kan geven mbt Hunter in BG's?

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Okee, heb effe hulp nodig. Het gaat niet over WoW, maar over MMORPG's algemeen.

Ben namelijk op zoek naar een leuke MMORPG :)

Het moet niet te duur zijn (dan doel ik vooral op de maandelijkse kosten).
    De combat moet echt leuk en uitdagend zijn. Dus niet jij slaat, ik sla, jij....

Ik heb Pirates of the Burning Sea & Age of Conan al op 't oog. Lijken me beide erg leuke MMORPG's

Dank alvast :)

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou Warhammer online is een poging geven :) 10 Dagen trial en ik vind het op Gameplay filmpjes erg vet uitzien. Verder heb je binnekort een nieuwe MMORPG en dat is Aion. Ziet er ook goed uit.

5. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    'binnenkort' ook Knights of the old republic \o/

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Guidlwars is gratis. Verder zijn er zat gratis MMORPG's te downloaden. Kan alleen niet zeggen of ze leuk zijn.

Edit: iemand die de keychain authenticator voor WoW heeft gehaald? Ik heb nu via de telefoon, maar ik moet iedere dag syncen dus kost het iedere dag weer geld en de keychain is eenmalig €6,-

Laatst bewerkt: 16 aug 2009
  7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YES YES YES YES ik heb mijn account terug!*) Ik neem terug wat ik over blizzard gezegt heb, het heeft een tijdje geduurd (3 weken) maar ik heb hem eindelijk terug!_O_

Edit: ben wel al mijn stuff kwijt, ik hoop dat ik die terug kan krijgen, een lichtpuntje is dat de hacker mijn mining heeft gemaxed naar 450. :p

Laatst bewerkt: 16 aug 2009
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En je andere profs?

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Andere prof was engineering, die heeft hij gelukkig niet aangeraakt want als hij die had gedelete was ik veel geld kwijt geraakt (heb er veel geld ingestoken namelijk).

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    OMFG!!!

Ik ben al een poos gestopt, maar die expansion ziet er zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo bruut uit :eek:

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    OMFG.. Me broer kwam beneden. En komt zo van.. Gast... Wow word FACKING WREED. 2 nieuwe rassen, alles word opnieuw gemaakt. Dit woord TE ziek. Ik ga op de dag dat het uitkomt alle 4 de games kopen en helemaal kapot spelen. Dit word echt vet. Goty 2010

12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Haha, zo werkt het, helaas voor je, niet ;)

Ik ga rustig afwachten tot het uitkomt, dan zie ik wel of ik het weer ga spelen.. tis wel eindelijk fundamenteel anders dan (heb het vanaf dag 1 gespeeld)

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hell yeah. Dat fimpje ziet er zooo vet uit :D Blij dat ik nog steeds speel :+

[yt]kCoSejAMIdM[/yt]

14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Q: Will I need the expansion to be able to experience the Cataclysm changes?
    A: When the Cataclysm occurs, it will occur for all players, whether they have purchased the expansion or not--you will no longer be to play in the original version of Kalimdor or the Eastern Kingdoms. However, certain features such as the new zones, new races, and new level cap will only be accessible to players who purchase the expansion.

Dit wil zeggen dat ik alleen Cataclysm moet kopen om het te kunnen spelen?

15. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De extra opties ja, wel gay dat de hele wereld gewoon veranderd..

Ik hield van de gebieden zoals ze waren.

16. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is juist tof man, dat alles verandert.. Kijk The Barrens man, al dat lava etc \o/

17. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Holy cow.

http://www.wow-europe.com/cataclysm/media/?autoplay=true#video

Dat ziet er wel heel vet uit. Ik ga denk ik het zeker wel weer uit proberen als het uitkomt. En opzich hadden sommige zones ook echt de revamp nodig.

Desolace.

En, ik weet niet waarom, maar The Barrens, doet me nu heel erg denken aan Nagrand. Hoogteverschillen denk ik.

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Is dat weer een betaalde expention?

Het wordt te vet. Moet me zelf wel tegen houden als het uit komt, want krijg het volgend jaar weer druk met school.

*Kan niet wachten tot volgend zomervakantie* :cool:

edit: zat ook eigenlijk op te wachten tot dat die goblins een class werden :D!

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  19. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je niet goblin als rass? Ik vind die worgen er ook nog wel vet uit zien. Eindelijk krijgt de alliance ook een stoer rass :)

Ik vind die nieuwe rass class combinatie maar gay. Een tauren palladin :mad: dat moet je toch gewoon niet willen. Of een human druid, het slaat gewoon nergens op, dat vind ik nou echt jammer. Daardoor zullen er wel wat meer shamans bij de alliance komen maar toch jammer.

En die lvl cap vind ik ook lame. Kunnen we dan in 2013 tot lvl 100 :mad: ? En ik hoop dat ze met nieuwe BG's een andere weg inslaan. Niet meer dat gebeuren met die voertuigen maar gewoon weer ouderwets op elkaar in hakken :)

Desalnietemin lijkt het weer een toffe uitbreiding te worden :)

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het een toffe expansion. Enigste paar dingen dat ik een beetje raar vind zijn : Tauren Paladin? En al die andere mogelijkheden. Past niet echt in Wow. Maar aan de andere kant is het ook wel weer vet. ( Lfm Holy Cow }:] ).

Rated Battlegrounds is ook vet. Deadmines en Shadowfang keep heroic mode YAY!

Heb net ff berekend wat het gaat kosten. Wow + BC + WOTLK = 50Euro. Wotlk was 32 euro bij release? Dan gaat het nu 82 euro kosten denk ik. Maar tegen de tijd dat het released is dan is het wel afgeprijsd :)

Kan niet wachten!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina