Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja de controls zijn tricky. Stukken realistischer dan deel 1. Als je bijvoorbeeld iets de hard de bocht in gaat slaat je achterkant uit, tot een 180 aan toe :9
     
  2. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij zit er een glitch in die track net als bij de demo van deel 1. Zojuist hebben 2 gasten een tijd gepost van 02:50.XX. Eentje zelfs 02:50.16. Belachelijk en onmogelijk!
     
  3. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo?? je zegt dat je zelf 2:53 rijdt dus waarom zouden hun niet 3 seconde sneller kunnen zijn?


    vind het een zeer leuk en mooi spel alleen is forza toch meer voor mij.
    rij 3:07 met die rally
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    precies. Dat jij een bepaalde bocht lekker doorgaat betekent niet dat anderen er niet sneller door heen kunnen hoor. Zeker op een rally track met zoveel bochten en verschillende ondergronden.

    Je komt op xboxlive altijd mensen tegen die sneller zullen zijn, zo niet dan moet je toch eens gaan overwegen of progamer niet het juiste beroep voor je is.

    Ik vind het verder persoonlijk ook een beetje nutteloos om zo'n demotrack tot in de puntjes te willen leren kennen omdat het maar een heel klein onderdeel is van het hele spel. En dat voor een stel schoenen..
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  5. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Zodra je zelf 02:53 hebt gereden zeg je precies hetzelfde. 02:50 is onmogelijk. Check de video van codemasters is, en probeer daar is punten te vinden waar je sneller zou kunnen gaan. Daar haal je nooit 2 seconde vanaf hoor.
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan Ninto wel goed begrijpen. Hou er zelf ook van om een track helemaal te leren en dan nog wat tiende van een seconde van de tijd afsprokkelen. En 2-3 seconden is een enorm tijdsverschil inderdaad.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op een 3 min track kan je wel 2 of 3 seconden vinden. Maar die vind je niet op de baan meer. Die vind je in de garage, maar die optie heb je niet in de demo. :)
     
  8. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarom denk ik dat ze een glitchje op de baan hebben gevonden. Ergens een plek waar je meer dan normaal af kunt snijden.
     
  9. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    in het laatste gedeelte heb je een bocht naar links waar je ook door de afzetting heen kunt rijden en de weg erachter kunt pakken.
     
  10. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou je dat iets beter kunnen uitleggen? Misschien dat ik die bocht nog niet ken op die manier... dat zou misschien wel is veel tijd kunnen besparen!
     
  11. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik rijd nu gewoon constant 02:54.XX... maar geen 53, laat staan lage 50'ers :mad:
     
  12. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    welke camera gebruiken jullie trouwens?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Achter de auto met controller. Hood cam met stuur.
     
  14. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de "in car view".
    Erg leuk, zolang je de grote plassen maar kan ontwijken lol 8)
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Manual of automatisch?
     
  16. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    binnenkort even de demo downloaden! hij lijkt me leuk, deel 1 was ook leuk, altijd met de in-car view gereden, most fun \o/
     
  17. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Auto. Ik merk zeer weinig verschil tussen manual en automatisch, dus waarom jezelf moeilijker maken dan het is. Het is wel zo dat je in manual je drifts beter onder controle kan houden.

    Had overigens net op de 2e checkpoint 01:21.08! Dat is sneller dan die gast van Codemasters. Terwijl ik bij de 1e checkpoint 0.2 langzamer was. Dat betekent dus dat ik tussen de 1e en 2e checkpoint sneller ben dan die gast van CM. Helaas ben ik minder goed in de tweede helft van de baan en finishte ik dus met een tijd van:

    02:53.59
     
  18. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Post is maar is een filmpje ofzo van je race, in plaats van de heledag met tijden zit te spammen. 8)
     
  19. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Vond de demo van Dirt 1 leuker. Die korte baan was heerlijk. En die lange trouwens ook.
    Deze demo vind ik wel wat minder, alleen die baan waar jullie het over hebben is wel leuk, maar ook niet super.. Maarja, hierover zullen de meningen ongetwijfeld verschillen.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, Hill Climb (of hoe heet ook heet) is natuurlijk geniaal. Maar die tijdrit in de woestijn van deze demo vind ik ook echt super! :)
     

Deel Deze Pagina